• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MissT
    mia1986 skrev 2011-05-27 12:46:29 följande:
    Grattis MissT :) Vad underbart!
    Tack
  • MaJe2011
    MiAmore skrev 2011-05-27 11:19:00 följande:
    Är det bara jag som är så sjukt trött? Jag blir tokig på denna trötthet, den är faktiskt lika jobbig som illamåendet.   Min man börjar också tröttna på att jag är så trött jämt, men vad ska jag göra? Kvittar ju om jag vilar hela dagen eller om jag håller mig aktiv
    Nää. Här har du en till. Puh, de känns som om jag inte sovit på 1 vecka.
    Jag är helt helt färdig....
  • tigergirl81

Fanns ingen Februari tråd än så jag hoppar in här..
    Bar BF 2 Feb så det kan ju visserligen lika gärna bli Jan

• MaHo89

haha vet att det är tidigt men vi planerar utlandsresa i september och jag har varit ut på H&Ms hemsida och kollat kläder men typ allt är slut?? Ska de få in nytt sen eller ska de sluta med gravidkläder?? =(

• curiosa
    MaHo89 skrev 2011-05-27 14:30:54 följande:
    haha vet att det är tidigt men vi planerar utlandsresa i september och jag har varit ut på H&Ms hemsida och kollat kläder men typ allt är slut?? Ska de få in nytt sen eller ska de sluta med gravidkläder?? =(
    Har du vart i en butik och kollat?
    Här har de massa kläder i butikerna.
  • MaHo89

aha, nej har bara varit på hemsidan.. får kolla här i butik också, men kanske lite längre fram.. bor i en liten stad och vill inte att alla ska veta nu när det är så tidigt! =)

• Shirin85
    MaHo89 skrev 2011-05-27 14:49:53 följande:
    aha, nej har bara varit på hemsidan.. får kolla här i butik också, men kanske lite längre fram.. bor i en liten stad och vill inte att alla ska veta nu när det är så tidigt! =)
    Ta på dig mörka solglasögon och perukFlört
    Tycker H&M har fina mammakläder, men jag har redan många mammakläder från när jag väntade mina andra barn så jag kommer inte köpa så mycket denna gången . 
    ♥Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
  • Syoss
    MiAmore skrev 2011-05-27 11:19:00 följande:
    Är det bara jag som är så sjukt trött? Jag blir tokig på denna trötthet, den är faktiskt lika jobbig som illamåendet. Min man börjar också tröttna på att jag är så trött jämt, men vad ska jag göra? Kvittar ju om jag vilar hela dagen eller om jag håller mig aktiv
    Det är samma för mig. Det spelar ingen roll hur mycket (eller hur lite) jag vilar så är jag ändå helt slut.
    Det är inget kul att gå runt och gäspa hela dagarna och på kvällen när man kanske ser på film och har lite mysigt med killen. Det förstör stämningen
    och dåligt samvete får man när man inte orkar hjälpa till lika mycket här hemma.
  • Pebbles82

Uff, jag börjar misströsta. Brösten är inte ens ömma längre, jag mår inte illa, jag är inte trött och humöret är inte påverkat. Jag har inte ens molvärk.... 

Och det vore väl fine, men när jag fick dottern hade jag så ont i brösten att jag inte ens kunde ha BH på mig, jag kunde somna ståendes, jag mådde pissilla och mitt humör var inte att leka med... För att inte snacka om den grova molvärken jag hade....
    Har två missfall bakom mig, så just nu sitter nerverna utanpå...  

• KathleenH
    Pebbles82 skrev 2011-05-27 15:20:30 följande:
    Uff, jag börjar misströsta. Brösten är inte ens ömma längre, jag mår inte illa, jag är inte trött och humöret är inte påverkat. Jag har inte ens molvärk.... 

Och det vore väl fine, men när jag fick dottern hade jag så ont i brösten att jag inte ens kunde ha BH på mig, jag kunde somna ståendes, jag mådde pissilla och mitt humör var inte att leka med... För att inte snacka om den grova molvärken jag hade....
    Har två missfall bakom mig, så just nu sitter nerverna utanpå...  
    Jag förstår såklart att du är orolig, men tänk såhär, du har haft dina missafll, din otur, nu är det dags för lite TUR och lycka!! Bara för att du mådde på ett sätt förra graviditeten behöver du ju inte må alls likadant nu. Jag vet att man oroar sej iaf, men försök att tänka att din otur är förbi nu. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Januaribebis 2012