• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Majskorn
    plingplong skrev 2011-05-27 09:33:45 följande:
    Tänkte avvakta tills nästa vecka och se om det kommer mer blod. Gör det inte det tänker jag ringa och kräva ett VUL.
    Har knappt haft några symtom så känns som att jag har kännt på mig det här hela tiden...
    jag har blött från ljust rosa till klarrött från och till i en vecka, aldrig mer än lite på pappret dock...det är helt normalt och behöver inte betyda missfall på G :) Jag ska på vul på måndag för att se så det ser bra ut :) Lycka till till dig också!
  • Silverklar

Plingplong: håller tummarna för att allt är bra!

• plingplong

Majskorn: Lycka till, håller tummarna för oss båda!

Silverklar: Tack

• MaHo89

plingplong, tänkte bara säga att jag förlorade alla mina symptom förrförra lördagen, fick veta att hcg-mätningen såg dålig ut, jag har blött två gånger under tiden till igår (bara lite) men igår såg proverna bra ut och jag fick se ett hjärta slå =) Så man vet aldrig =O

• cabrera

Hejhej har inte skrivit på ett bra tag har varit orolig för mina brun/rosa flytningar.. Men har precis varit på vul och fick se hjärtat slå så det känns hur bra som helst :) Får komma tillbaks om 2 veckor för att inte behöva vara orolig.. =)

• MissT

Hej tjejer!

Fick mitt livs chock idag. Var på uppföljningsvul inför skrapning och vår graviditet som dömdes ut av läkaren förra veckan som en ofostrig graviditet visade sig vara en "normal" graviditet. Fick se både ett foster och ett pickande hjärta vid dagens vul Har ju inte vågat hoppats alls i o m vad läkaren sa till oss förra veckan men antagligen kollade hon inte särskilt noga för något mer än en hinnsäck tycker jag hon borde kunnat se eftersom hjärtat syntes tydligt idag. Beräknades till 7+3 så 1v mindre än vad vi tidigare räknat på enl äl. Så BF på min födelsedag den 10 januari Är så lyckligt så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Mirakel kan tydligen ske!

Lämnade ju tråden för en vecka sedan men kommer gärna tillbaka nu.

Kram till alla

• APEW
    MissT skrev 2011-05-27 10:51:26 följande:

Hej tjejer!

Fick mitt livs chock idag. Var på uppföljningsvul inför skrapning och vår graviditet som dömdes ut av läkaren förra veckan som en ofostrig graviditet visade sig vara en "normal" graviditet. Fick se både ett foster och ett pickande hjärta vid dagens vul Har ju inte vågat hoppats alls i o m vad läkaren sa till oss förra veckan men antagligen kollade hon inte särskilt noga för något mer än en hinnsäck tycker jag hon borde kunnat se eftersom hjärtat syntes tydligt idag. Beräknades till 7+3 så 1v mindre än vad vi tidigare räknat på enl äl. Så BF på min födelsedag den 10 januari Är så lyckligt så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Mirakel kan tydligen ske!

Kram till alla

GRATTIS. Vad glad jag blir för er
  • MissT
    APEW skrev 2011-05-27 11:03:49 följande:
    GRATTIS. Vad glad jag blir för er
    Tack så jätte mycket
  • Mysgrodan
    MissT skrev 2011-05-27 10:51:26 följande:

Hej tjejer!

Kram till alla

Grattis!! Skrattande
  • MissT
    Mysgrodan skrev 2011-05-27 11:11:42 följande:
    Grattis!! Skrattande
    Tack
Svar på tråden Januaribebis 2012