• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Pebbles82
    shadowstorm skrev 2011-05-27 19:25:32 följande:
    Jag mår inte heller som när jag var gravid med sonen. Enda jag riktigt känner av är tröttheten och småått ömma bröst.

Men visst var vi gravida sist samtidigt eller minns jag fel? :)
    Du är iaf trött..  
    Jo just, det var vi ju! Coolt!  
  • MissT
    bumbi 84 skrev 2011-05-27 19:56:37 följande:

Grattis till alla lyckade vul!!

MissT förstår vilken lycka du måste känna gick igenom samma sak förra grav. och nu ligger den ofostriga och sover i sin säng 10 mån gammal.

Tack! Känns ännu overkligt men underbart. Mirakel kan ske och det är ju din lilla "ofostriga" också ett bevis på
  • Shirin85
    maami skrev 2011-05-27 18:01:25 följande:
    Hej, tänkte att jag hoppar in här om jag får?? Jag har bf 31 jan o är i v 5...? Detta blir förhoppningsvis vårt andra barn, vi har en son som snart blir 11 månader :) Det känns lite galet att (kanske) få barn så tätt men ändå superkul!!! Grattis till alla er andra som går i väntans tider, själv är jag sjuuuuukt nervös för mf, men tar en dag i taget..

Dags att kontakta bm? jag vill oxå ha tidigt vul eftersom jag oroar mig så mkt... Rynkar på näsan

Är ni fler därute som oxå har barn tätt?
    Blir 21 månader mellan min son och Januaribarnet, känns tätt eftersom det är mindre än två år mellan dem, men det ska bli roligt att ha barn så tätt, de kommer nog få stort utbyte av varandra i lekväg bl.aGlad
    Tråkigt att du är nervös för mf, hoppas att det går bra för dig.
    Jag känner också att jag kan börja "njuta" när jag är längre gången, men mitt tvivel och missfallsrädsla börjar släppa nu, jag går in i vecka 9 på söndag så jag hoppas verkligen detta går vägen, för oss båda! 
    ♥Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
  • curiosa
    APEW skrev 2011-05-27 19:58:00 följande:
    Jag är yr när jag sitter tillochmed, det är inget övergående alls. Vad låter det som?
    Så var jag när jag väntade dottern. Var sjukskriven genom hela graviditeten pga det. Min bltr av dock bra så det hade inte med det att göra.
    Denna gången blir jag bara yr när det gått för länge mellan måltiderna.
  • maami

Shirin: tack! :)

Det är så himla tråkigt att vara nervös hela tiden, bara... man kan liksom inte njuta av själva graviditeten... dumma...

• maami

sen ang. symptomen... jag mår illa till o från och har som molvärk i magen ganska ofta.. men jag känner absolut inget i brösten... borde jag det???

• APEW
    curiosa skrev 2011-05-27 21:13:03 följande:
    Så var jag när jag väntade dottern. Var sjukskriven genom hela graviditeten pga det. Min bltr av dock bra så det hade inte med det att göra.
    Denna gången blir jag bara yr när det gått för länge mellan måltiderna.
    Det är hemskt obehagligt. Jag vet ju sen tidigare hur blodtrycksfall känns, efter som jag är väldigt lång och smal. Har svimmat ett par gånger av det tidigare i livet, men detta är något annat. Jag ska ringa Bm på måndag tänkte jag. Måste ändå ringa för att omboka en tid.
    partouze skrev 2011-05-27 21:28:47 följande:
    Jag har inte ont i brösten men i bröstvårtorna :p
    Samma här. =)
  • MaHo89

jag har varit jävligt trött i veckan, har sovit två gånger under dagen idag och ska snart lägga mig igen =)

• misssally

Jag har haft turen att inte må så illa hittills, men nu satte det tydligen igång.. Puh.. eftersom det är vårt första barn så vet man ju inte riktigt vad man har framför sig..
    Hittills har jag bara upplevt otrolig molvärk och bröst som känns som de ska sprängas..

partouze skrev 2011-05-27 21:28:47 följande:
    Jag har inte ont i brösten men i bröstvårtorna :p
    samma här gällande det.

Vi ska på inskrivning hos BM 8/6, så då får vi se lite mer, fram tills dess antar jag att det bara är att vääänta :)
Svar på tråden Januaribebis 2012