• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Csve

Hej!
    Får jag vara med här?
    Väntar tredje barnet i januari, beräknat enligt FL till den 7, men ska på vul på tisdag så då kanske jag blir framflyttad.

?♥ För evigt ♥?
  • shadowstorm
    Pebbles82 skrev 2011-05-27 20:46:21 följande:
    Du är iaf trött..  
    Jo just, det var vi ju! Coolt!  
    Hehe ja trött är jag :P

Ja verkligen hehe :)
  • curiosa

I natt har jag nog slått nått rekord i hur många gånger man kan vara uppe och kissa! Så jobbigt att inte få sova i ett sträck.....

• Kajsa84

Vaknade inatt och mitt bröst ont nästan borta från och till....Det var mitt första tecken när jag fick MA förra gången. Vill verkligen inte att det ska vara så denna gång också men är orolig till tusan.......

• Someday

Jag har varit uppe fyra gånger i natt och kissat! Jag brukar nästan aldrig gå upp. Trött! Har somnat kl 19 och sovit hela natten två kvällar i rad. Lagom roligt :(
    Jag mår illa dygnet runt! Vaknar på natten av att jag mår illa. Har svårt att få i mig mat. Har gått ner 2 kg redan. Väger 10 kg för mycket så visst det gör ju inget men tror inte att det är bra. Jag har är yr och matt i kroppen. Känner mig allmänt avslagen hela tiden! Som om jag lever i en egen dimma! Och samtidigt som jag mår illa är jag hungrig men kan inte förmå mig att äta. Jag har ömma bröst. Speciellt på kvällen när jag tar av mig BH:n.

• roxylady
    Someday skrev 2011-05-28 09:54:42 följande:
    Jag har varit uppe fyra gånger i natt och kissat! Jag brukar nästan aldrig gå upp. Trött! Har somnat kl 19 och sovit hela natten två kvällar i rad. Lagom roligt :(
    Jag mår illa dygnet runt! Vaknar på natten av att jag mår illa. Har svårt att få i mig mat. Har gått ner 2 kg redan. Väger 10 kg för mycket så visst det gör ju inget men tror inte att det är bra. Jag har är yr och matt i kroppen. Känner mig allmänt avslagen hela tiden! Som om jag lever i en egen dimma! Och samtidigt som jag mår illa är jag hungrig men kan inte förmå mig att äta. Jag har ömma bröst. Speciellt på kvällen när jag tar av mig BH:n.
    Oj vilken vecka är du i? :S Själv är jag rättså symptom fri. Men är rädd att det slår till med all kraft om nån vecka.
    Men då kanske man vet att man lever :p
  • KathleenH
    Csve skrev 2011-05-28 08:03:07 följande:
    Hej!
    Får jag vara med här?
    Väntar tredje barnet i januari, beräknat enligt FL till den 7, men ska på vul på tisdag så då kanske jag blir framflyttad.
    Välkommen!!
  • roxylady

Någon mer än jag som är lös i magen? Ber om ursäkt för informationen men har varit trög som man brukar kunna bli men nu är det tvärt om.. hmmm

• Haanky
    roxylady skrev 2011-05-28 12:02:57 följande:
    Någon mer än jag som är lös i magen? Ber om ursäkt för informationen men har varit trög som man brukar kunna bli men nu är det tvärt om.. hmmm
    jag!! jag har vart lös sen i ons.. :S haft även ont i magen längst upp... och inte vanligt lös utan jätte lös:/
  • roxylady
    Haanky skrev 2011-05-28 12:42:55 följande:
    jag!! jag har vart lös sen i ons.. :S haft även ont i magen längst upp... och inte vanligt lös utan jätte lös:/
    Ja jag med :S Försöker dricka massor för att det inte ska bli så.. men det hjälps inte. Men springer iaf inte flera ggr per dag utan går på toa lika ofta som vanligt. Får du gå flera ggr per dag?
Svar på tråden Januaribebis 2012