• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Vesslan

partouze: När har du bf? Hur långt har du gått?

• LillaEko
    Vesslan skrev 2011-05-04 22:34:48 följande:
    Partouze:  va du glad att du kommit in i lite illamående i detta fallet Skrattande Annars inte så kul men om det får en att avstå från "onödigt" ätande är det ändå ok. Har dock inga känningar alls egentligen ännu mer än att mina bröst är jätteömtåliga...
    Min förra graviditet var jag sjukt hungrig i, hade redan gått upp ca 6 kg när MA:t upptäcktes i v 13.
    Kan erkänna att det kändes som riktigt sura kg, så denna gången ska jag försöka att fortsätta äta som alltid.
    Men eftersom jag är snusare så kommer ju suget nu när man slutar i och med +.
    Så kan vara därför jag gick upp så mycket med. 
  • nya mamman

plussade igår kväll =) BF 8/1!
    Mitt tredje barn, karlns första!
     Har inga symtom alls!!!!

• Lillnallen

Vad kul med så många plus Glad ... en fruktsam påsk måste man säga...
    Tänkte ringa till gyn jag gått hos nu för en utredning och se om jag kan få komma på tidigt UL i och med MA:t. Bara hoppas att de tar emot en för det, sedan när man varit där ringa till MVC för inskrivning. har också varit på hälsosamtal.

Grattis till alla er som fått ett Plus

• Endo86

Hej jag tänkte hoppa in här.. jag plussade igår :D mitt första barn sambon andra :) jag har tokömma bröst spänningar i nederdelen av magen ( vilket oroar mig ) illamående när jag äter något på morgonen samt jääääätte hungrig..tror jag har BF runt den 11 jan 2012..

• twylla

Hej alla. Plussade igår på bim-3 och enligt fl är bf (fredagen) den 13 januari. Fick missfall i januari i år så nu hoppas jag verkligen att det går vägen. Har inte direkt några symptom mer än onda bröst. Lite molvärk har nog börjat sig smyga på. Men mest är jag bara jätteglad! Hur ska jag liksom kunna koncentrera mig på jobbet idag?

• annanoa

GOdmorgon :)

Nu har jag bokat tid för inskrivning, känns så himla overkligt..
    kommer vara i v 9 (8+5), såå himla spännande!

• pernillis

Hej! Jag vill bara berätta min historia. Vi har försökt få barn sen januari, fick mens 27 feb - 4 mars och sen dess har jag inte haft mens. Jag har gjort cirka femton grav-test och alla var negativa. Besökte gyn och han sa åt mig att vänta ett tag till. För två veckor sen fick jag provera och åt det i två dagar, två tabletter två gånger om dagen (tot 8 tabletter). Igår plussade jag!!! Hur vet jag hur långt gången jag är??? 
    Jag är jättenervös och har ont i brösten och bröstvårtorna. Känner en värk nere i äggledarna på höger sida. Ska det vara så?
    Min första graviditet.
    Behöver råd!

Svar på tråden Januaribebis 2012