• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • annanoa

när ringer man till barnmorskemottagningen egentligen, det är ju första barnet så jag har verkligen noll koll... går in i v6 på fredag så det kanske är okej att göra det nu?

• lillrumpis mamma
    annazelda skrev 2011-05-04 21:26:24 följande:
    när ringer man till barnmorskemottagningen egentligen, det är ju första barnet så jag har verkligen noll koll... går in i v6 på fredag så det kanske är okej att göra det nu?
    Du kan ringa och boka in en tid. Förra fången var jag på inskrivningssamtal 7+ något.. Alltid bra att vara ute i god tid, snart är det semestertider också!!
  • annanoa
    lillrumpis mamma skrev 2011-05-04 21:55:09 följande:
    Du kan ringa och boka in en tid. Förra fången var jag på inskrivningssamtal 7+ något.. Alltid bra att vara ute i god tid, snart är det semestertider också!!
    tack för svaret :)
    ska försöka hinna ringa innan jobbet imorgon..
  • LillaEko

Tror jag kommer vänta med att ringa bm till efter mitt vul den 31 maj. Är då i vecka 9-10. Hälsosamtalet har jag ju varit på i okt-nov förra året så det känns inte särskiljt aktuellt denna gången. Inskrivningen kan jag ta sen när jag sett ett pickande hjärta.

• Vesslan

Är det fler än jag som är super hungriga på kvällen??? 
    Känns som magen svälelr upp och är supertom... Ändå är jag bara i v5...
    Ska det hålla på såhär så kommer jag inte vara ngn vacker syn runt jul...
    HAr ju dessutom ganska taskig karaktärSkrikandes

• partouze

JAH är jättehungrig på kvällen men när ja äter lite mår ja illa direkt å får avsmak :(

• Vesslan

Partouze:  va du glad att du kommit in i lite illamående i detta fallet Skrattande Annars inte så kul men om det får en att avstå från "onödigt" ätande är det ändå ok. Har dock inga känningar alls egentligen ännu mer än att mina bröst är jätteömtåliga...

Svar på tråden Januaribebis 2012