• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Vesslan

Hi hi jag ler för mig själv när jag ser att det hade varit kul med en Nyårsbebis.... Absolut kan jag hålla med. MEN.... Jag har två pojkar sen innan som är födda i Oktober och November... De är i år 12 och 16 år..... Gissa om de är så lyckliga i denna ålder för att vara födda sent på året. Ha ha ha för min del skulle jag vara ganska glad för barnets skull om jag kanske kunde få passera Nyåret.  Just nu är bf 1/1 enl barnmoskans uträkning men det återstår att se.

• Sindie

Hej!
    Äntligen kan jag skriva i denna tråden!
    Plussade igår på BIM -6!

Beräknat BF den 16 januari:)

• Vesslan
    Sindie skrev 2011-05-05 11:25:58 följande:
    Hej!
    Äntligen kan jag skriva i denna tråden!
    Plussade igår på BIM -6!

Beräknat BF den 16 januari:)

GRATTIS  & VÄLKOMMEN Solig

• Sindie
    Vesslan skrev 2011-05-05 11:33:16 följande:

GRATTIS  & VÄLKOMMEN Solig

Tack!:)
  • Brooklyn

Fick tipset om er tråd och hoppar på. Har BF 10 jan 2012!
    Är super lycklig och kräks hej vilt! Underbart!

Detta är vårt andra barn och jag hade inget illamående med dottern. Dock är jag även nu GBP opererad.

När brukar man ringa bm för inskrivning? mins inte.

• Vesslan

Hmmmm en fundering... Jag är i V 5 ca.  Är det fler än jag som bara vill att tiden ska gå riktigt snabbt och att man passerat minst v 12 så man kan få börja berätta för andra.....  Eller har någon kanske redan berättat för fler? Själv känner vi att vi vill vänta ett tag just för att vara "säkra"..  Men just nu känner jag att jag vill berätta det för flera... Hur känner och tänker ni andra ?

• Vesslan
    Brooklyn skrev 2011-05-05 12:03:18 följande:
    Fick tipset om er tråd och hoppar på. Har BF 10 jan 2012!
    Är super lycklig och kräks hej vilt! Underbart!

Detta är vårt andra barn och jag hade inget illamående med dottern. Dock är jag även nu GBP opererad.

När brukar man ringa bm för inskrivning? mins inte.
    GRATTIS & VÄLKOMMENSolig

Har för mig att det är vid ca v 6-7 som man kontaktar bm, är dock inte helt säker.
    Själv hade jag tänkt att vänta ett litet tag till.
  • Sindie
    Vesslan skrev 2011-05-05 12:08:23 följande:
    Hmmmm en fundering... Jag är i V 5 ca.  Är det fler än jag som bara vill att tiden ska gå riktigt snabbt och att man passerat minst v 12 så man kan få börja berätta för andra.....  Eller har någon kanske redan berättat för fler? Själv känner vi att vi vill vänta ett tag just för att vara "säkra"..  Men just nu känner jag att jag vill berätta det för flera... Hur känner och tänker ni andra ?
    Jag vill skrika ut det till hela världen!
    Men bara sambon som vet, och så ska det förbli ett tag framöver.
    Jag är bara i vecka 3+2 idag.
  • Vesslan

Sindie:  Ja jag sitter med samma känsla.... Ju högre jag hade klarat av att gorma ut desto bättre. Men just nu är det bara jag och sambo som vet.  Jag är i ca v 5 , vet inte säkert ännu. Ska på vul 25/5 för att mer säkert säga hur långt det kan vara.  Jag hade ett MA i Jan -10 och ett MF i januari -11 så därför vill vi vänta.

• Sindie
    Vesslan skrev 2011-05-05 12:19:25 följande:
    Sindie:  Ja jag sitter med samma känsla.... Ju högre jag hade klarat av att gorma ut desto bättre. Men just nu är det bara jag och sambo som vet.  Jag är i ca v 5 , vet inte säkert ännu. Ska på vul 25/5 för att mer säkert säga hur långt det kan vara.  Jag hade ett MA i Jan -10 och ett MF i januari -11 så därför vill vi vänta.
    Beklagar!
    Jag hade ett tidigt missfall i januari, ska ringa om några veckor och se om jag kan få ett VUL jag med.
Svar på tråden Januaribebis 2012