shadowstorm skrev 2011-07-22 09:39:12 följande:
Ni andra mammor därute som har barn över 2 eller haft barn över 2. Hur i hela friden klarar man av denna trots? Min son håller på driva mig till ett monster snart!
Han vägrar verkligen ALLT! Och det senaste är att han vägrar äta själv, han ska bli matad! Vilket jag självklart inte går med på, men då vägrar han äta och då kan man ju lägga ihop ett och ett hur rolig han blir här hemma....Jag känner att jag kommer få gråa hår snart! Och så är man såhär äckligt känslig så man vill bara sätta sig ner och grina :(((
Har 3st över 2 år och jag kan meddela att trotsen fortsätter.... länge!!! Olika varianter av trots dock. Har en 3-åring, en 4-åring och en blivande 6-åring. Gissa om jag kan få i nerverna med jämna mellanrum;) Alla har en amssa trots

Nå, du överlever:) Gäller att va konsekvent bara!
Igår var vi på ultraljud, blev flyttad IGEN

Nu beräknat 26.12, men tror och hoppas på att det blir januari=) Allt var bara fint, fick 2 fina bilder då h*n lutar sig mot moderkakan:) Satt med armen bakom huvudet och lutade sig så fint=) Ska tillbaka på ultraljud 18.8 pga att läkaren inte kunde kolla hjärtan ordentligt pga att det var så trångt och bebis satt så tokigt.
Idag ska vi fara till Mumindalen, ska bli riktigt skoj:)
Ha en trevlig helg!