Januaribebis 2012
Jisses vad ni skriver, hinner inte alls med:)
Har varit sjukskriven sen 28.7 pga foglossning, andfåddhet (hög puls), huvudvärk m.m. Känner nu att jag håller på att bli knäpp
Jag kan inte göra NÅGONTING här hemma. Pulsen stiger direkt o jag blir rädd då ja inte får ngn luft:( Har fått order att vila vila vila, men hur lätt är det då alla 3 barn är hemma, huset ser ut som ett bombnedslag, tvätt överallt m.m.
Var till mvc i tisdags, då var jag i v. 29+2, gått upp 16,5kg
, blodtryck 110/70, hb 110 (äter järnkapslar) och hade sf-mått 32
Hjärtljud 140, Har massor massor med rörelser, ofta. Ser ut som en alien som far runt där inne=) Barnen tycker det är jätte kul:) Inte jag, känns inge skönt alls!
Ska på tisdag om 1 vecka dit igen, så får vi se hur det är då. Enligt bm så har magen växt "lite för mycket" (ligger en bra bit ovanför översta strecket) och min vikt har ökat "lite för mycket", så nu ska d kollas noga. Tror dock inte att bebis kommer att vara kvar till januari, ganska säker på d.
Mitt dåliga samvete håller på att ta över här, orkar inte leka med barnen, orkar inte gå ut med dem, orkar ingenting och kan ingenting :( Är såååå less på detta, önskar det var över nu!
Har rejäla sammandragningar redan, har haft redan några veckor, inte bra om det blir mer. Bebisen ligger himla långt ner, d säger bm varje gång också. Ja, nu klagar jag och det är för att jag har ledsnat på att vara gravid. Skulle jag bara få föda så skulle jag va nöjd, det är min specialitet ;)
Alla grejer är införskaffade, kläder har jag fått av en massa vänner m.m.
På torsdag ska min bästa vän få sin bebis med kejsarsnitt, lyckos henne :)
Ha d bra!