Inlägg från: Snusmumriken80 |Visa alla inlägg
  • Snusmumriken80

Januaribebis 2012

zatori skrev 2011-10-25 16:34:46 följande:
    stas: Tack för svar. Det hade varit så jävla mycket lättare att relatera till problemet om man visste vad värdet låg på och det stod naturligtvis inte i brevet. Det var mkt därför jag ringde in, för att få reda på om det är långt utanför referensvärdet! Ska ringa in imorgon igen direkt på deras telefontid. Måste försöka koppla bort det lite för jag blir så nervös att jag mår illa av denna oron. :(

Snutti80: Men usch, nu blir jag ÄNNU mer nervös. :(

Nej, det hjälper inte att bli mer nervös. Var glad att du får hjälp. Det är extremt viktigt, det är ett som är säkert. Förlåt:( Men det är sanningen! Dock så hjälper d ju inte att va nervös. Koppla av och var glad att du ska träffa öäkare och få hjälp!
    *mamma till B-05, F-07, B-08*
  • Snusmumriken80

Idag kommer hemvården hit o pratar lite. Ska se om det finns ngt som de kan hjälpa oss med. Är ju nästan helt handikappad och min man var utbränd för ett par år sen och det vill vi helst slippa igen nu.

Sitter med pulsklockan på mig nu, ha suttit vid datorn i ca 20 min o pulsen ligger på ca 103 Nå, ca60 dagar kvar  

• Snusmumriken80

Igår var vi på 3D/4D ul, sååå häftigt. Är givet att det är en tös i magen, såååå fin

• Snusmumriken80

Jamen, allt kom ju inte med som jag skrev:( Sätter in bild då vi kommit hem. Är i Stockholm nu, varit med mellansonen på Batman Live Show i Globen igår, skit bra!

• Snusmumriken80

Har också hämtat moderskapslådan, mycket fint där i år.

• Snusmumriken80

Moderskapslådan får man i Finland/Åland. C3c satt in bild tidigare på vad man får med där.

• Snusmumriken80
    ccecy skrev 2011-10-29 14:26:38 följande:
    Jo jag tycker att det var jätte fina saker ! :) visst om man kanske får barn men 1-2års mellan rum kan man ta pengarna och använda lådsakerna pånytt! :) Bor du också i finland, eller bor du på åland ? :)

Hon bor också på Åland:) Vi är kompisar och har 1 vecka mellan våra beräknade bf:)
  • Snusmumriken80
    ccecy skrev 2011-10-29 21:11:35 följande:
    Jasså vad roligt ! :) jag bodde på åland tills september, flyttade sen till österbotten :) När har ni era BF då ?:)

Jaså. Är du härifrån? Jag har bf 26/12, har haft olika bud i januari med så därför är jag kvar här:) Och hon har 4 januari, tror jag d va:)
  • Snusmumriken80
    fabler skrev 2011-10-29 21:23:59 följande:
    jag sa till sambon att vi får flytta till finland så vi också får så fina saker sonen var på direkt och säger "Kengät" som är enda finska ord han kan än så länge hihi. Eller ungen kan säkert fler bara att jag inte fattar vad han säger. Har försökt få sambon o lära sonen mer men han är så osäker och vill inte lära fel... men han kan ju prata med sina släktingar så helt värdelös tror jag inte han är. Men när sambon märkte att sonen kan vissa tecken (teckenspråk) och nu även vill lära sig engelska ord så har han börjat lite smått att öva lite finska ord.

Härligt, kom till Finland ni:) Coolt att han kan just kengät (skor) =) Här pratar vi nästan alla bara svenska, är många svenskar som flyttat hit.
  • Snusmumriken80
    shadowstorm skrev 2011-10-31 18:34:46 följande:
    Är det nån mer som har extrema pulsökningar? Mitt hjärta slår så extremt snabbt och det känns som det nära på ska explodera ur bröstet på mig.....

Jag är sjukskriven bl.a. för det. Behöver bara ställa mig upp så far d iväg. Ska vila vila vila, säger de

Sover precis som jag känner för, har alltid gjort, antingen på höger eller vänster sida, går inte att ligga på varken mage eller rygg.

Har gått upp 18kg nu      
Svar på tråden Januaribebis 2012