Januaribebis 2012
Själv äter jag brie...fast bara om den är gjord på pastöriserad mjölk...jag är lite dålig på det där med kostråd den här graviditeten. Med äldsta hade jag full koll!
10.30 imorgon är det äntligen dags för rul. Men nu är jag jättenervös... samtidigt som jag vill dit nuuuu! Kommer nog inte sova mkt inatt!
Jag måste fråga om min rygg då också, det är ju en läkare som ska göra mitt rul (pga att jag hade havandeskapsförgifnting förra gången) så jag borde väl kunna ta det med henne?
Nu är jag också hemkommen från rul
Jag var jättenervös innan, av någon anledning men det såg jättebra ut - skönt! Dessutom fick jag bf 3/1 vilket är bra mycket bättre än nyårsafton...så nu borde det bli en 2012:a
min stora tjej låg kvar 10 dagar extra och min lilla kom dagen efter bf.
Härligt att det gick bra för er andra också!!
minelli - hoppas ändå på ett annat utlåtende i Trondheim! Håller alla tummar för er!!
Jessica82 - ring din bm och prata med henne. Det låter inte som om du blev särskilt trevligt bemött, de borde väl förstå att man blir orolig!
Ang. overall har jag ju viss rutin på vinterbebisar
(Elsa 19/1 och Lovis 27/11) och jag har haft fleeceoverall på dem, åkpåse i vagnen och fleecefilt över dem i bilen. "Vanlig" overall behövs inte.
.
Ja, jag tänkte på det när jag postat inlägget - jag bor ju faktiskt i södra sverige
Nu har vi visserligen haft helt galna vintrar de senaste två åren men då har ju inte tjejerna varit spädisar. Jag har också ett fårskinn under åkpåsen och så har jag en åkpåse som är som en sovsäck med fleecefodrad insida...
Minneli - Har tänkt på er mycket i dag, jag är så ledsen för er skull och hoppas att allt går så smärtfritt som möjligt i den här fruktansvärda situationen.
Oj vad många sidor ni hunnit skriva sen i går kväll!!
Jag sållar mig till tanterna i tråden med mina 32 år