Januaribebis 2012
Ååååh, jag har gått upp 3 kg - inte så konstigt då jag svullar godis hela kvällarna när barnen lagt sig
men hellre det ändå än att ha det som du, Bumbi din krake!!
Jag känner också sparkar även utanpå magen (till&med genom extrafluffet som finns kvar efter tjejerna
)
Lustigt,det måste bero på vlika byxor man köpte...jag köpte ett par jeansleggings, ett par svarta, tunna brallor och ett par vanliga jeans på hm och tyckte att de var normala i strl.
Jag vaknar också på nätterna...har jag tur så timar min förkylda dotter in så hon kommer in ung. samtidigt som jag måste upp och kissa. Då behöver jag bara vakna en gång innan nästa dotter vill upp och kolla på bolibompa
Nä, jag har tur - mina barn sover oftast väldigt bra men nu har lilltjejen just slutat med napp och stortjejen är dyngförkyld.
MsJ - jag hade, som några av de andra säger, struntat i vagn och hyrt en skrinda om det behövdes. Nu var visserligen min tjej så himla stor när hon var 4 så det hade sett helknasigt ut att trycka ned henne i en vagn - har du en liten nätt 4-åring och ändå får plats med vagnen är det väl också smidigt...
Nej då -jag skulle kunna äta konstant!! Usch - ingen karaktär har jag heller och svullar godis hela kvällarna när barnen somnat. Jag hade gått upp 3 kg sist jag kollade, för en vecka sen men jag vet att jag måste skärpa mig nu annars kan det gå fort uppåt...
Tråkigt, det är ju så gott att äta
Vet ni - jag gick upp nästan 30 kg när jag väntade min första dotter -och det var inte vatten det var kakor! Efter förlossningen hade jag 23 kg kvar att gå ner...men jag gjorde det. Det går fint.Med lilla tjejen gick jag upp15. Oroa er inte över vikten, det finns så mycket annat att oroa sig för! (fast jag vet hur det är, jag tycker också det är jobbigt) Jag är övertygad om att ni är superfina, allihop!
Har ni varit hos bm allihop? Jag har ingen aning om vad jag har för järnvärde osv, jag hade inskrivning i v 8 och har inte nästa bm-besök förrän i v 24...och det är i början av september, tror jag ![]()
Vem var det som hade gårr 50% i dag? Jag hittar inte inlägget...
Det har visst jag också, nämligen
Har vi någon bf-lista?