Januaribebis 2012
& Grattis frökenolson! Jag hinner inte alls med att läsa allt som skrivs, ni är så snabba i den här tråden
& Grattis frökenolson! Jag hinner inte alls med att läsa allt som skrivs, ni är så snabba i den här tråden
Hm, basilikathe? Jag drickar hallonbladsthe
Grattis Jessica!!
Jahapp...bf i dag då, undrar om bebisen bryr sig om det
Nåväl, jag har gått över tiden förut så det är väl bara att ställa in sig på det. Ska in till bm om en halvtimma och sen ska vi passa på att åka och storhandla då döttrarna bönade och bad om att få gå till dagis en sväng i dag (kan inte klandra dem, jag är nog en halvkul mamma just nu!) Hoppas ni andra mår bra och håller modet uppe!
Grattis lilla pricken!
Var hos bm i dag och hade lite högt blodtryck men ingen äggvita i urinen så det var nog ingenting men har bebisen inte kommit på måndag ska jag dit igen...hm. Passade på att storhandla också så nu är det proppfullt i såväl kyl och frys som skafferi...det är bra inför ev. trebarnschock
Sitter med skallen full av hårfärg också...så man ser skaplig ut ett tag efter iallafall...
Hejja alla med känningar - skicka gärna hit några!!
Jag har packat neutralt/"pojkigt"...fast jag får flickor
Nu vet jag ju inte vad det här är för en liten men jag gissar på flicka, det brukar det ju vara!
Gick visserligen över 10 dagar mad största tjejen så jag vet vad du går igenom.
Japp! Inga konstigheter alls ![]()
Grattis Jamirl!!