Alltochinget skrev 2011-06-26 20:51:41 följande:
Hej alla! Det var ett tag sedan jag skrev. Har varit ute i skärgården hela långa helgen men svärfamiljen. Har alla berättat för sina föräldrar att ni väntar barn? Vi har inte sagt nåt till mina föräldrar men mina svärföräldrar vet. Vi tänkte vänta tills efter UL.
Vi har berättat för föräldrarna, syskonen och närmaste släkten. Jag tycker att det är något att dela med människor man pratar med någon gång i veckan, vad som än händer. Men att berätta för folk som jag träffar mer sällan känns mindre bra, inte så roligt att behöva höra av sig bara för att berätta att det inte gick vägen eller få ett förvånat "va? var är magen?" när man ses efter ett tag... Men när man vill berätta är förstås individuellt och det finns väl inget rätt eller fel, bara vad som känns rätt och fel!
soda skrev 2011-06-26 21:19:08 följande:
Kikar in i tråden, länge sen jag skrev något!
Måste bara fråga om någon av er haft som "stickningar" i magen? Har nu i flera dagar kännt att det sticks i magen ;/ Vet inte om det är något att oroa sig över, ska dock på inskrivning på tisdag så tänkte ta upp det då.
Jag har haft en del stickningar, men har läst att det kan vara växtvärk eller lite allt möjligt, så jag har bestämt mig för att inte tänka på det eller oroa mig för det. Men att prata om det på inskrivningen låter som en bra idé! Hoppas allt går bra!
Välkommen i tråden
Mea!