Januaribebis 2012
BF idag i alla fall! Nu borde det inte vara långt kvar...
Grattis twistedtofit!
Här känns det som att det blir en februaribebis. Har ont som sjutton, men misstänker att det inte har med värkar att göra utan nerver, bäckenbotten, foglossning et c. Känner mig lite nedstämd idag, känns som att jag kommer vara så less och slut när förlossningen väl börjar att jag inte kommer ha någon lust alls utan bara få panik och vilja slippa ifrån. Hoppas hoppet och lusten kommer tillbaka...
Du får inte försvinna till någon februaritråd got2b! Vi stödjer väl varandra i vår kära januaritråd tills alla små bebisar kikat ut?
Tack för berättelse coockiejar. Alltid intressant att läsa andras historier.
Var inne på mvc imorse, men blev bara bortviftad känns det som. Önskar jag också fick lämna ett blodprov. Är så irriterad för om jag ätit kolhydrater och varit svullen hade de tagit mig på allvar, har gått ner drygt 10 kg de senaste elva dagarna på grund av att jag blivit av med all vätska, så nog är det något vården idag inte känner till...
Kvinnan på mvc sa hur som helst att det väl inte direkt var något spår av protein (vad menar hon med det liksom?) i urinen och tyckte inte att 117/80 var så farligt. Men för mig är det ett högt/högre undre tryck och jag mår riktigt risigt nu. Känner mig sjuk och vill bara sova. Såhär kommer jag ju inte orka med en förlossning.
Vad sjutton ska man göra? Tycker alla inom vården verkar så handfallna 
Suck, nu sitter jag här och är nervös. Har fått sådan klåda över hela kroppen de senaste dagarna. Därtill röda utslag, illamående och aptitlöshet. Berättade för barnmorskan idag och läste sedan på internet, ska tillbaka till barnmorskan imorgon och lämna blodprov för att kolla levern så att det inte är hepatos, men ser ju att jag har alla symptom typ. Saken är den att jag får inte provsvaren förrän onsdag nästa vecka
Jag kommer oroa ihjäl mig! Ska försöka sova nu fastän det kliar något förjävligt nu på kvällen. Jag som först trodde på havandeskapsförgiftning, kanske ska jag hoppas mest på hypokondri...? Blir så orolig för bebis 
Någon som har erfarenhet av hepatos?
Sitter här och har ont, men inte sjutton kan jag klocka något, fattar fortfarande inte hur man gör. Det onda är konstant sedan jag vaknade imorse (började komma då och då igår natt), och lite mer ont ibland. Om jag står upp gör det mycket ondare och då känns det att magen blir stenhård. Men jag orkar inte hoppas på något. Suck. Är så trött på kroppens velande!!
BF+8 idag.
Oj vad tomt det börjar bli här... Känner mig sannerligen som sist kvar.
BF+9 idag. Inte en skymt av förlossning.
Jodå, på BF+9 startade det faktiskt och igår på BF+10 kom han äntligen, 52 cm lång och 4160 g! Nu är vi på BB, kommer in i fortsättningstråden om några dagar...