Januaribebis 2012
Må såhär då haha
Jag undrar om jag är konstig som inte blir det minst nojjig för mn egen del trots allt hemskt som har hänt andra här inne. Är i vecka 12+4 och har varit på inskrvning, varken jag eller min sambo hade någon fråga till bm trots att det är första barnet. Längtar till UL, är inte så länge kvar dit, bara 5 veckor
Och efter det ska vi inte till bm förren i v 24 för vi ansåg inte att det behövdes. Är nästan lite nojjig över att jag inte är nojjig... Någon mer som är som mig?
Märker att några av er har berättat på jobb nu... själv så tänkte jag försöka hålla det hemligt till semestern... Kommer då att vara i v 14-15 tror ni att det går? 
Sen är det 4 veckors semester sen kommer man "tjock" tillbaka...
Vad ser ni för nackdelar med att inte berätta, t.ex för chefen? Känner att jag inte vill berätta, för ingenting hålls hemligt på mitt jobb känns det som... tråkigt men sant...
Och tack för alla "välkommen hit" 
Vi ska inte kolla kön, får bli en överraskning. I början var jag helt säker på att det var en flicka men nu känns det mer som att det blir en pojke. Det roligaste är att de flesta i släkten säger aatt det kommer att vara två små bebisar, vet inte riktigt varför för, har ingen mage ännu och är i vecka 16+2. Ska bli spännande med UL, bara lite mer än en vecka kvar
Än så länge har jag sluppit foglossning vilket jag är tacksam för men borde verkligen röra lite mer på mig men är alltid så trött. Fast det kan ju bero på minskad mängd motion... Hur mycket tränar/rör ni på er?
Jag har tecknat Länsförsäkringas gravidförsäkring plus, använde denna hemsidan för att jämföra de olika bolagen och de som var mest intressanta gick jag in och läste på bolagets sida. Men jag håller med om att det är jättesvårt att välja. Jag valde Länsförsäkringar bland annat för att mina föräldrar alltid haft det bolaget när de tecknat barnförsäkringar och aldrig haft problem med dem som försäkringsbolag. Svårt att hitta ett försäkringsbolag som täcker alla sjukdomar då det varierar mellan olika försäkringsbolag...
Vi fick inte heller lyssna på hjärtat, var i vecka 11+4 men imorgon är det rul
Fattar inte hur jag ska kunna sova inatt, min sambo ser väl också fram emot det men är inte alls lika uppe i varv över det som jag. Han bara antar att allt är bra och det är väl egentligen en sund inställning. Jag vill mest se den lill*
Idag var vi på ultraljud och det visade sig att vi inte alls är i vecka 17+4 utan 15+4 så blev bakåtflyttade 2 veckor. Det är väl inte hela världen och det bästa av allt är att vi får gå på nytt ultraljud den 16 augusti eftersom de inte kunde mäta allting idag. Men vi fick sen en livlig krabat som snurrade runt och hjärtat slog så fint <3
När det gäller förlossningar har jag inte börjat fundera på den ännu, det blir som det blir ändå