• MissT

Januaribebis 2012

Yngsta dottern har fått magsjuka Vilket inneburit väldigt lite sömn i natt....hon spyr konstant.....
    Hoppas verkligen att vi andra slipper få det. Är ju bara 4 dagar kvar tills jag ska iväg till SMV för samtal inför igångsättningen. Det lär bli en lugn nyår hemma för oss i år.

• MissT

Stort grattis Frökenolson
    Förstår att du är slut men jag hoppas att du får möjlighet att vila och sova snart.

• MissT

Wicky81 jag beklagar sorgen  Fy vad tråkigt.......
    Tycker inte att det skulle vara omöjligt att få träffa en BM där du befinner dig nu med tanke på omständigheterna.
    Hoppas att det går att ordna.

• MissT

Bröstvärmare har jag köpt för med de andra barnen fick jag mjölkstockning väldigt lätt och kunde inte vara utan dem. Fick till och med köra med dubbla inlägg när det var riktigt kallt.
    Har även köpt en förpackning amininsginlägg för jag vill gärna ha det från början i fall att.....behövde det med de två andra. Även om jag inte hade så jätte mycket mjölk så läckte jag.

• MissT
    roxylady skrev 2011-12-30 14:31:36 följande:
    Tror du man hinner köpa det innan man känner att det är "kört" om man säger så??
    Förhoppningsvis gör du det. Det brukar ju ta lite tid innan det blir ordentlig mjölkstockning. Jag kunde ofta känna när det var på G och börja förebygga om det inte gått för långt. Men jag kände att jag inte ville chansa denna gång utan har köpt och packat ner i väskan.
    Cia80 skrev 2011-12-30 14:35:04 följande:
    Jag har också köpt bröstvärmare och amningsinlägg. Tror minsann att allt är redo för bebis nu...så nu planerar vi att åka in imorgon kväll och sen föds bebis en minut över tolvslaget
    Det gör vi också Har lagt in en beställning till den 1:e Tungan ute
  • MissT
    roxylady skrev 2011-12-30 14:47:52 följande:
    Okej får hoppas på att man hinner då. I med att alla säger så olika om att köpa innan man vet så får det nog vänta och så får man hålla tummarna
    Det går förhoppningsvis bra Känner du att det är på gång/att du får ont kan du ju försöka lägga något annat över brösten så länge och skicka ut gubben och köpa Vetevärmare eller varm dusch använde jag mig av när det var på G.
  • MissT
    Cia80 skrev 2011-12-30 15:08:10 följande:
    Men med min vanliga tur så kommer nog inte bebis förrän i slutet på januari
    Förhoppningsvis får vi båda snart! Hoppas på det  

Jag ska bli igångsatt och ska in på planering inför igångsättningen på måndag så förhoppningsvis kommer bebis nästa vecka om det inte blir redan på söndag.
  • MissT
    roxylady skrev 2011-12-30 16:13:58 följande:
    Hihi hoppas också det Jo precis, får ju göra så. Blir förhoppningsvis ingen vargavinter nu ändå. Verkar ju som att det inte kommer vara en gnutta snö alls..
    Nej...undrar vart snön tagit vägen. Med tanke på de två senaste vintrarna var jag orolig för att det skulle vara massor med snö och jätte kallt så jag inte skulle kunna vara ute och gå med vagnen men just nu känns det inte som att man behöver oroa sig för det.
Svar på tråden Januaribebis 2012