Januaribebis 2012
Jag berättade på jobbet när jag var i mellan v 5-7. Dom flesta visste om att jag skulle börja på behandlingen så det var svårt att ljuga när dom frågade, men vi är bara 8 stycken på den avdelningen jag jobbar och vi står varandra gansak så nära så det var bara roligt att få berätta. Till dom andra övriga 90 anställda har jag inte berättat något och kommer inte göra heller, det kommer synas tids nog ändå.
Jag har ganska så mjuk och pluffsig mage i vanliga fall, men ganska så lätt att dölja ändå tycker jag, men nu går det inte. Frösöker dra in den emellanåt men det är inte mycket jag orkar dra in längre. Det har bara exploderat den sita veckan, och jag har inte riktigt varit beredd på det. Började använda mamma kläder med Viktor när jag i v 15-16 ca. Och visst jag fattade ju att den skulle komma tidigare men inte i v 12. Och "säpper" jag ut magen så ser jag ut som att jag nästan ska föda i morron. Men dt är väl den här svulligheten som kommer först som kanske kommit på mig för det är bara jobbigt. Kan inte använda mammakläder med gördel då den är för stor upptill. Men det är väl bara att stå ut men jag vet inte vad jag ska ha på mig!!!! Blir tokig snart!!!