• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

Ojojoj, första arbetsdagen efter sommarlovet idag, är nästan nervös för att folk ska tro man blivit "semesterfet" och inte gravid =S
    Är ju bara 3 som vet om det i vårt arbetslag. 

• Skåne85

Jag har också skit ont i ryggen, fundera många gånger inatt på att lägga mig på golvet då vår säng är så extremt mjuk men det drar så förbannat från vårt golv så det var inget bra alternativ !

• Empa86

Ojoj, här är en till från DalarnaGlad men emigrerade till Jämtland för ett par år sedan:D

• doriah

Jahapp -nu har jag ju hunnit jobba 3 dagar efter semestern så vi slår väl till med lite VAB dåObestämd Den trevliga varianten, dock - utan kräkCool Sitter i soffan med en småfebrig snorgärs...värre kan man ha det.

Olson - Spännande! Då får vi se vem som hinner förstFlört

Elsa och Lovis mamma
  • 87ida

Drygt fyra timmar kvar till UL!! Har inte kunnat sova nånting inatt haha :) Drömde i förrgår att det var en pojke i magen så vi får se ;)

• minjalin

Nästan exakt 2 dygn kvar till rul och jag har bara en massa dåliga vibbar =/ Känns som att vi kommer få jättetråkiga besked. Usch, vill bara ha det undanstökat!

• twistedtofit

Jag är i v 18 nu och gud vad bebisen sparkar!! Rul om en vecka, gud vad sakta tiden går. Jag har haft lite sammandragningar, ca 7 om dagen, de gör lite ont och känns som mensvärk. Med sonen kom de v23 el 24 och gjorde inte ont!

• shadowstorm
    Sofie emma 80 skrev 2011-08-17 06:35:48 följande:
    Gjorde UL i går, allt såg fint ut och det blir en pojk! Han verkar heller inte ha Downs som
    I min dröm.
    Grattis till gossen :) Glöm inte skriva in dig i gissa/vad vi väntar tråden ;)
  • twylla

Jag har nog inte skrivit här sen jag plussade, men igår var vi på RUL. Allt såg fint ut och det verkar vara en liten flicka. Ultraljudet var en helt fantastisk upplevelse, det var så häftigt att se den lilla! Har moderkakan i framvägg vilket förklarar att jag inte känt så mycket än.

• misssally
    minjalin skrev 2011-08-16 09:39:44 följande:
    Nån mer med foglossning som upplever att bäckenet knakar? Sen igår så har mitt bäcken hållt på och knakat hur mycket som helst, typ om jag lyfter ett ben i sängen "knak" om jag vänder mig "knak" ibland när jag tar ett steg "knak" gör inte extra ont än jag redan har utan låter bara läskigt :p
    För mig knakar det i typ ena skinkan/höften när jag går. Det liksom knäpper till, men det gör inte ont alls.. Mn som du säger så låter det ju ganska läskigt.
Svar på tråden Januaribebis 2012