• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • zatori

leia: Självklart är jag jättetacksam för att jag fått må så bra hittills. :) Hoppas du slipper foglossningen.

MissT: Hoppas det! Tack så mycket. Det betyder mycket att ha stöd härifrån er. :)

• RaraS

Ville bara säga att jag varit på RUL idag och allt såg så bra ut! Är så grymt lättad!!! Var så fruktansvärt nervös! Tre fina bilder fick vi med hem också! Lovely!

Hon gissade på flicka också, precis som jag trott, men hon var inte helt 100% säker, så vi får se!  Och så blev jag flyttad från den 14:e till den 12:e januari! Ska ändra i alla listor här i helgen! 

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 12/1-12?
  • MiAmore
    RaraS skrev 2011-08-19 13:52:48 följande:
    Ville bara säga att jag varit på RUL idag och allt såg så bra ut! Är så grymt lättad!!! Var så fruktansvärt nervös! Tre fina bilder fick vi med hem också! Lovely!

Hon gissade på flicka också, precis som jag trott, men hon var inte helt 100% säker, så vi får se!  Och så blev jag flyttad från den 14:e till den 12:e januari! Ska ändra i alla listor här i helgen! 
    Kan du ändra mitt bf datum också när du ändå är inne och ändrar? Har bf. 10 jan ist för 9 jan. Tack  Väntar också troligtvis en flicka
    ♥Milo 090107♥ Bebis i magen bf. 120110 ♥
  • roxylady

Zatori: jag är också förstföderska och jag misstänker att jag har moderkakan i framvägg. Känner inte heller nånting vad jag vet i alla fall. Och jag är nu i v17+3, Har också varit orolig men försöker tänka på att det kan ju ta ett tag :) Försöker vara positiv ibland iaf :)

• Skåne85

Sitter ensam på jobbet, skit väder ute o inte mer att göra än att dammsuga personalrummet, så jag satte mig med godis och sudoku o familjeliv i iphonen ;)

• MissT
    RaraS skrev 2011-08-19 13:52:48 följande:

Vad härligt   Stort grattis! Jag är också beräknad 12 jan och väntar en tjej
  • minjalin

Har försökt ändra i BF-listorna men när jag klistrar in texten lägger sig allt på rad och jag orkar inte trycka ner alla så alla namn kommer under varandra. Men 2 dagar hit eller dit :p

• Alltochinget

Jag har precis börjat känna bebisbuffar och de känns nästan bara längst troskanten, strax ovanför håret. Ibland har jag känt någon buff lite längre upp men mest långt ner.

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
Svar på tråden Januaribebis 2012