• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • AnnaLovis
    zatori skrev 2011-08-18 19:35:18 följande:
    Ah. Känns som om vi är fler än man tror. När jag fick min diagnos för typ... 10 år sen(?) kändes det som att jag var den enda som hade det och jag kände mig ensammast i hela världen. Hehe. Min var ca 2-3 mm stor vid senaste röntgenundersökningen. Jag skrev ett inlägg här ovanför om vad min bm och deras läkare trodde om huvudvärken...

Vad är det som ska mäta för hormonvärden på dina extrakontroller? Prolaktinet? För det är ju förhöjt för ALLA som är gravida oavsett om de har vår sjukdom eller inte. Är det inte svårt att ha några referensramar att gå efter då? Jag vet bara att jag ska in och göra synundersökning nummer två om någon månad eller två, annars inga extrakontroller som jag vet om. Ska in till bm och kolla bl.tr och lite annat nu nästa vecka iallafall.

Tack för att du tog dig tid att svara på min kommentar! :)
    Skönt att veta att vi är fler. Okay, jag fick min diagnos i januari nån gång! Ja skoja inte om att det kändes ensamt. Men så fort allt sjönk in om att det är nåt godartat så tänker jag knappt på det. Synkontroll har dom inte nämnt, får ta upp det.

Hmm jag vet inte exakt, dom har bara talat om prover än sålänge. Ja precis det kan ju bli lite luddigt eftersom det ändå är förhöjt.. hum hum, vilken djungel :)

Tack ska du ha själv :)
  • Jamirl

Tillbaka från Legoland, haft en härlig tripp dit. Första dagen vi gick där fick jag så ont i höger sida, typ sammandragning, va nog för allt stående och gående Idag Fredag går jag in i v 21, spännande, vad fort det går.

• Frökenolson
    minjalin skrev 2011-08-19 07:41:44 följande:
    Rul idag kl 10:30 :p
    det kommer gå fint, hoppas liten är medgörlig så ni får några bra bilder =)
  • Frökenolson
    Majskorn skrev 2011-08-19 08:20:19 följande:
    Rul idag kl 11.30....såååå nervöst!
    Äntligen som du längtat :) Det kommer gå fint ska du se!
  • Majskorn
    Frökenolson skrev 2011-08-19 08:26:43 följande:
    Äntligen som du längtat :) Det kommer gå fint ska du se!
    ja nedräkningen började i v11....19+0 idag hoppas verkligen allt e bra så man äntligen kan släppa den satans oron som gnagt inombords! Åker till landet direkt efter undersökningen så det blir uppdatering på måndag!
  • Frökenolson
    Majskorn skrev 2011-08-19 08:30:08 följande:
    ja nedräkningen började i v11....19+0 idag hoppas verkligen allt e bra så man äntligen kan släppa den satans oron som gnagt inombords! Åker till landet direkt efter undersökningen så det blir uppdatering på måndag!
    va? inte förns på måndag, är du tokig!! Vi kommer ju undra oss galna =) Kan du inte uppdatera via telefon? skulle ni ta reda på kön?
Svar på tråden Januaribebis 2012