• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Alltochinget

Paet, jag känner lite då och då men mest när jag ligger ner, i soffan eller sängen. Vilket är på morgonen och kvällen ;)

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • bumbi 84

Grattis till alla lyckade rul!!!

låter bra att ni får massa töser då måste ju min chans att få en pojk öka

här sparkas det över allt    

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • Jamirl

Så mysigt me sparkar igår när vi kom hem från legoland va (Emmet) superlivlig i magen, mysigt.

• roxylady
    Alltochinget skrev 2011-08-19 21:18:39 följande:
    Paet, jag känner lite då och då men mest när jag ligger ner, i soffan eller sängen. Vilket är på morgonen och kvällen ;)
    Okej :) Ja men då får jag hoppas på att det är bebis. Min sambo tyckte sig precis bara för en stund sedan känna bebis :)
  • zatori
    roxylady skrev 2011-08-19 14:00:21 följande:
    Zatori: jag är också förstföderska och jag misstänker att jag har moderkakan i framvägg. Känner inte heller nånting vad jag vet i alla fall. Och jag är nu i v17+3, Har också varit orolig men försöker tänka på att det kan ju ta ett tag :) Försöker vara positiv ibland iaf :)
    Tack! Trots att jag VET att det inte alltid känns såhär tidigt så känns det skönt att veta att man inte är ensam om det. Då är du bara en dag efter mig. :) Ska försöka slappna av och istället se fram emot ultraljudet till veckan.
  • zatori

Haha. Okej. Läste precis ditt senaste inlägg paet. Då är jag väl den sista kvar nu då... ;)

• roxylady

Zatori: eller så har du haft som jag senaste dagarna:) dvs buffar som du tror är något annat? Jag var osäker men ikväll när sambon lade på handen med ett litet tryck så kände han! Är avis! Han var före mig!:p men jag kände ju den inne ifrån iofs. Eller så trodde vi fel. Är ju så lurigt när man inte vet egentligen. Men tänk på att det var ikväll jag kände det! Imorgon kväll kanske det är din tur? hoppas! Skönt att du har RUL snart! Min är den 30e, känns så långt bort:/

• got2b
    zatori skrev 2011-08-19 23:07:09 följande:
    Haha. Okej. Läste precis ditt senaste inlägg paet. Då är jag väl den sista kvar nu då... ;)
    Jag har inte heller känt nåt ännu. Är i v 17 nu (16+5) och det är första barnet för mig med. Tror också att jag har moderkakan i framvägg. Men det växer för fullt här. Känns nästan som att magen ska spricka emellanåt och då ska man ju bli grymt mycket större än nu Glad RUL om tolv dagar.
  • fabler

Med sonen hade jag kramp vi vaden nästan varje natt på slutet av grav... och natten till i torsdags hade jag de och nu hade jag de i natt igen måste kolla vad man ska göra/äta för att undvika de. De gör ju så sjukt ont.

Idag ska jag nog till Falun och handla lite kläder till sonen och bebisen. Min favvo affär har lite erbjudanden plus att massa nyheter från NS, geggamojja och katvig har kommit.

elias är världens sötaste!!!
Svar på tråden Januaribebis 2012