• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (UG)
    Anonym (Undergiven) skrev 2011-05-05 08:46:01 följande:
    Hoppas att jag ska våga ta nästa steg och involvera andra i leken. Att bli knullad av flera män samtidig är en dröm som jag inte vet om jag kommer våga leva ut! Men det är härligt att kittla sinnena!!!
    Klart du vågar! Det är väldigt upphetsande att vara flera. Du och din man kan ju göra upp tillsammans att ni börjar lite försiktigt med att någon annan är med och antingen bara får titta, eller får göra vissa saker?
  • Anonym (Scarlet)

Hej!

Bra tråd! Jag har en fundering som kanske någon kan hjälpa mig med. När jag och min man blev ihop så hade vi redan klargjort för varandra att han är dominant och jag undergiven. Grymt sex med en massa kul! Nu har tiden gått och vi har två barn. Vi är fortfarande kära i varandra och har det bra, men han har blivit mkt mer varsam med mig. Det tycker jag är tråkigt. Vi har inte lika mkt tid till sex, man kan inte lägga en hel lördag på att vara i sängen.. men ändå. Jag saknar hans hårda handlag och hans fantasi. Nu är det mer "vanligt" snabbis-sex och jag är rädd.. jag vill inte förlora det vi hade. Och jag vill inte hålla på att tjata om att han ska vara mer dominant, då faller ju hela grejen! Vad ska jag/ vi göra?.. Tips?

• Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 09:09:12 följande:
    Vilken underbar krydda i livet
    Jag tycker det är en helt perfekt situation att ha det så. Jag brukade aldrig resonera på det viset, men ju äldre jag blir, desto mer ser jag tjusningen med att vara lite mer...generös
    Tack, gullig du är!

Det är ju verkligen inte alla som förstår och uppskattar att dela med sig men för oss fungerar det utmärkt och vårt förhållande blir starkare av att vi har tvingats att ta diskussioner och funderingar som man annrs kanske bara hade blundat för eller ignorerat.
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 08:51:01 följande:
    Oh vilken underbar plats du har hamnat på!
    Ja, det känns helt fantastiskt! Samtidigt är jag lite hämmad av mig, men denna man får mig verkligen att släppa på allt! Jag skulle aldrig kunna be om att bli dominerad. Jag skulle bli för generad. Men denna man tar verkligen det han vill ha - liksom bara tar för sig som att det är helt självklart att han får göra vad han vill och jag bara älskar det!!!
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-05 09:09:38 följande:
    Klart du vågar! Det är väldigt upphetsande att vara flera. Du och din man kan ju göra upp tillsammans att ni börjar lite försiktigt med att någon annan är med och antingen bara får titta, eller får göra vissa saker?
    Mitt stora problem är att jag själv tycker att jag är så jäkla osexig! Min partner tänder otroligt mycket på mig och får f-n stånd bara vi pratar i telefon, men jag tycker själv att jag är en degig gammal 2-barnsmorsa. Jag kan inte förstå vad andra män skulle ha för glädje av att knulla mig. Jag tror att de ska bli besvikna när de får se mig. Det sitter mest i mitt huvud. Jag ser inte alls så hemsk ut som det låter nu, det inser jag, men jag kommer ha jäkligt svårt att slappna av... Trist... Men det kanske kommer med tiden...
  • Anonym (taurus)

här är det fart. visst är det härligt med en skön samspel mellan en ug och en dom. Sex är så mkt mer ärn bara den fysiska handligen. Den emotionella är ju SÅ MYCKET.
    jag uppfattar mig som en dominant man som inte får leva ut den sida som jag skulle vilja. Jag uppfattar inte mig som en kontroll freak inte alls faktiskt. Jag är en verbal och ganska så expansiv person, tror att folk i min närhet uppskattar mig för min kreatitivitet och passion. Detta tar sig till uttryck i passion och ett expansivt sätt i sängen där jag vill "piska upp" ett tilstånd av emotionell utsatthet och njutning, där kommer en ug kvinna in.
    nu blir jag kåt...får återkomma ;)

• Anonym (UG)
    Anonym (Scarlet) skrev 2011-05-05 09:15:53 följande:
    Hej!

Bra tråd! Jag har en fundering som kanske någon kan hjälpa mig med. När jag och min man blev ihop så hade vi redan klargjort för varandra att han är dominant och jag undergiven. Grymt sex med en massa kul! Nu har tiden gått och vi har två barn. Vi är fortfarande kära i varandra och har det bra, men han har blivit mkt mer varsam med mig. Det tycker jag är tråkigt. Vi har inte lika mkt tid till sex, man kan inte lägga en hel lördag på att vara i sängen.. men ändå. Jag saknar hans hårda handlag och hans fantasi. Nu är det mer "vanligt" snabbis-sex och jag är rädd.. jag vill inte förlora det vi hade. Och jag vill inte hålla på att tjata om att han ska vara mer dominant, då faller ju hela grejen! Vad ska jag/ vi göra?.. Tips?
    Barn är roten till allt ont...

Vet precis hur det är, att få till det med småbarn är inte det lättaste.

Kan du inte prata med din man om det? Inte tjata men säga precis som det är, att du saknar det? Eller skicka ett sms och skriv vad du skulle vilja att han gjorde med dig? Även om det inte är så du vill att det ska funka kanske du måste vara lite mer aktiv ett tag för att få igång honom? För du vet ju att han kan...!
  • Anonym (Scarlet)
    Anonym (Undergiven) skrev 2011-05-05 09:26:20 följande:
    Mitt stora problem är att jag själv tycker att jag är så jäkla osexig! Min partner tänder otroligt mycket på mig och får f-n stånd bara vi pratar i telefon, men jag tycker själv att jag är en degig gammal 2-barnsmorsa. Jag kan inte förstå vad andra män skulle ha för glädje av att knulla mig. Jag tror att de ska bli besvikna när de får se mig. Det sitter mest i mitt huvud. Jag ser inte alls så hemsk ut som det låter nu, det inser jag, men jag kommer ha jäkligt svårt att slappna av... Trist... Men det kanske kommer med tiden...
    Neeej, så kan du inte tänka! Försök titta dig i spegeln och gilla det du ser, lita på att andra tycker att du är snygg och var stolt över det du har? Två-barnsmorsa eller inte, det är sexigt med människor som vågar njuta av sin kropp. Mycket av att vara UG/ Dominant sitter ju i själva grejen. Skulle du bry dig om din man/ den som dominerar dig hade lite mage, skägg eller inte, tex? Bara han är het och gör rätt annars?
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-05 09:32:17 följande:
    här är det fart. visst är det härligt med en skön samspel mellan en ug och en dom. Sex är så mkt mer ärn bara den fysiska handligen. Den emotionella är ju SÅ MYCKET.
    jag uppfattar mig som en dominant man som inte får leva ut den sida som jag skulle vilja. Jag uppfattar inte mig som en kontroll freak inte alls faktiskt. Jag är en verbal och ganska så expansiv person, tror att folk i min närhet uppskattar mig för min kreatitivitet och passion. Detta tar sig till uttryck i passion och ett expansivt sätt i sängen där jag vill "piska upp" ett tilstånd av emotionell utsatthet och njutning, där kommer en ug kvinna in.
    nu blir jag kåt...får återkomma ;)
    Hahahaha...ja du vet redan att jag fullkomligt älskar din syn på den sexuella biten.
    Jag tror det är mycket pga din kreativitet.
  • Anonym (UG)
    Anonym (Undergiven) skrev 2011-05-05 09:26:20 följande:
    Vet precis hur det är. Jag tyckte det var jättejobbigt första gången jag skulle vara naken inför någon annan men jag tvingade mig själv att tänka på att jag vet att min man tänder på mig och tycker att jag är bra, och det är ju det som är viktigt. Sen tänkte jag även (men det var svårare) att andra har lika mycket nojjor som jag och säkert har fullt upp med att tänka på sig själva och sina brister. Och när jag väl var i situtionen så tänkte jag inte alls på bristningar å hängtuttar ( ) utan på något helt annat
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...