• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Bedhead
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:53:29 följande:
    Jag tror de finns, har stött på många, med den gemensamma nämnaren att de allra bästa alltid varit gifta...
    Det är, som tur är, för det mesta ett övergående tillstånd. Men sedan gäller det att ha timingen på sin sida.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:33:56 följande:
    För mig måste den psykiska delen av undergivenheten vara på plats innan jag ens kan underkasta mig fysiskt...
    Det är så olika hur man ser på det.
    Hmm, ja det är verkligen olika...

Jag har väldigt svårt för att psykiskt underkasta mig någon, på riktigt alltså. I lekar kan jag ju göra det och tända på det men jag vet ju att det inte är på riktigt? Men med en man som det var självklart för antar jag att det skulle vara annorlunda, och kanske skulle jag må bra av det oxå.... Men nu är jag ju gift och får snällt be min man att ta hand om mig på ett bra sätt...
  • Bedhead
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:55:04 följande:
    Hahahaha jag är varken ung eller blondin just nu. Min hårfärg ändras titt som tätt.
    Är du i ett förhållande?
    Japp. Ett dött.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym (Salope)
    Bedhead skrev 2011-05-04 21:56:05 följande:
    Det är, som tur är, för det mesta ett övergående tillstånd. Men sedan gäller det att ha timingen på sin sida.
    Vad är ett övergående tillstånd? Deras äktenskap? Hahahaha
  • Anonym (Salope)
    Bedhead skrev 2011-05-04 21:56:35 följande:
    Japp. Ett dött.
    Mmmm hej kompis. Kan relatera.
  • Anonym (UG)
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-05-04 21:52:12 följande:
    Det är svårt att hitta en sån person som dessutom är dominant och så ska han gilla just dig också En annan jobbig grej är att de ofta är upptagna redan också...
    Hitta rätt i djungeln utan karta?

Din beskrivning av din chef stämmer väldigt väl in på en man jag känner... Han är tyvärr upptagen men jag har turen att få låna honom lite då och då och han är väldigt dominant.
  • Bedhead
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:58:18 följande:
    Mmmm hej kompis. Kan relatera.
    Det är väl därför vi hänger så mycket på FL istället för att knulla.
  • Anonym (UG min chef)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-04 21:58:45 följande:
    Hitta rätt i djungeln utan karta?

Din beskrivning av din chef stämmer väldigt väl in på en man jag känner... Han är tyvärr upptagen men jag har turen att få låna honom lite då och då och han är väldigt dominant.
    Hehe precis.
    Jo, han är ju gift han också... Jag får helt enkelt njuta av det lilla jag får av honom på jobbet och sen får jag fantisera loss! Det värsta är ju att tillslut räcker inte fantasierna...

Hur menar du att du lånar honom?
  • Anonym (Salope)
    Bedhead skrev 2011-05-04 22:02:03 följande:
    Det är väl därför vi hänger så mycket på FL istället för att knulla.
    Antagligen. Men jag knullar. Bara inte på sättet jag vill...
  • Anonym (UG)
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-05-04 22:03:24 följande:
    Hehe precis.
    Jo, han är ju gift han också... Jag får helt enkelt njuta av det lilla jag får av honom på jobbet och sen får jag fantisera loss! Det värsta är ju att tillslut räcker inte fantasierna...

Hur menar du att du lånar honom?
    Ja, fantasier har ju en väldigt tydlig begränsning tyvärr...   Tror du att han kan känna av vilka signaler du (medvetet eller omedvetet) skickar ut?

Jaa, hmm... Låna....
    Jag å min man tänder även på att ha sex med andra å han är mannen i ett par som vi träffar då och då. Och han hör av sig då och då med lite instruktioner till mig...
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...