• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (UG)
    Bedhead skrev 2011-05-05 14:10:24 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58770856.html
    Har ju självklart röstat. Kul!

Nu måste jag åka å hämta barnen och sen åka till affärn för att kunna laga den mat som min man bett/beordrat (?) mig att göra ikväll...
  • Anonym (Tina)

Ug vill jag vara i sängen, men annars är jag en dominant kvinna ;)

• Anonym (Scarlet)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-05 10:11:25 följande:
    Du får berätta sen vad du fick för reaktion!
    Jag sparade läppstifttricket som ett ess i rockärmen till nästa gång jag behöver ett bra mms. Nu skrev jag bara att jag var rakad och nyduschad och att jag väntade på honom och hans order. Fick svar direkt, att han var nöjd med mig och skulle inspektera. Sen sms:ade vi lite vidare. Sen kom han hem på lunchen Vilken bra dag dethär blev, vilken tur att jag hittade den här tråden. Nu ska gamla takter vakna!

Mer tips på att stimulera sin mästare? Kom igen, ge mig era bästa!
  • Agridulce

Men!!! Ni kan ju inte fortsätta diskutera nu när jag drar på krogen.

*switchar och bossar runt med alla i tråden (fast jag suger på att switcha).*

• Anonym (Salope)
    Agridulce skrev 2011-05-05 17:37:16 följande:

Hahahaha...jag ska försökta hålla mig!
  • Anonym (Salope)
    Agridulce skrev 2011-05-05 17:43:49 följande:
    Håll dig nu tills jag hinkat i mig mitt rödvin ditt skamlösa stycke!!!!
    Åååhhhh...vin...
  • Ernst Hugo
    Agridulce skrev 2011-05-05 17:37:16 följande:

Yummie....lite motstånd piggar upp Skrattande
  • kaji

trevlig tråd, människor som gillar dominans, undergivenhet och vin en annars trist torsdagskväll.

parkerar här och vill också gärna ha lite tips på hur man får lite extra gnista i relationen...även om jag alltid blir dominerad på sätt o vis av min man händer det att jag önskar mer ibland.

läppstiftstricket kommer troligtvis snart till pass...ska bara skaffa ett:)

• Anonym (Salope)

Många ber om tips, det är bra!
    Här kommer mitt problem lite in dock...jag vill inte behöva vara den drivande kraften, det tar liksom död på allt. Mannen jag är med nu är inte alls speciellt dominant och mina behov bara växer och växer. Jag varken vill eller tänder på att vägleda honom.

Jag längtar helt enkelt efter en man som vet, med allra största säkerhet, vart skåpet ska stå.

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...