• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (Scarlet) skrev 2011-05-05 09:32:36 följande:
    Neeej, så kan du inte tänka! Försök titta dig i spegeln och gilla det du ser, lita på att andra tycker att du är snygg och var stolt över det du har? Två-barnsmorsa eller inte, det är sexigt med människor som vågar njuta av sin kropp. Mycket av att vara UG/ Dominant sitter ju i själva grejen. Skulle du bry dig om din man/ den som dominerar dig hade lite mage, skägg eller inte, tex? Bara han är het och gör rätt annars?
    Ja, helt ärligt skulle jag definitivt bry mig om min partner fick mage. Det handlar om att ta hand om sig själv och ha respekt för sin partner. Jag är själv väldigt mån om mig själv och tränar mycket och äter bra etc. Men jag inser ju att jag har orimliga krav på mig själv. Det syns inte på min kropp att jag fött barn och ändå är jag inte nöjd. Det är ett psykiskt problem hos mig som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla. Min partner säger att han kommer att få det ur mig. Vi får väl se. Han har erfarenhet av både det ena och det andra så kanske han lyckas?
  • Anonym (Scarlet)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-05 09:48:06 följande:
    Själv har jag precis fått skicka en bild på mig i BH och med undergiven blick.... Skriv "din lilla slyna längtar efter Dig och vill göra Dig nöjd..."  ?

Vad som helst tror jag funkar, han kommer bli glatt överraskad! Go girl!
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 09:49:25 följande:
    Det brukar uppskattas att skriva hans namn med ett rött läppstift någonstans på kroppen...innan man skickar bilden alltså
    Asbra tips! Jag ska genast göra båda..
  • Anonym (UG)
    Anonym (Scarlet) skrev 2011-05-05 10:06:13 följande:
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 09:49:25 följande:
    Det brukar uppskattas att skriva hans namn med ett rött läppstift någonstans på kroppen...innan man skickar bilden alltså
    Asbra tips! Jag ska genast göra båda..
    Du får berätta sen vad du fick för reaktion!
  • Anonym (UG)
    Anonym (Undergiven) skrev 2011-05-05 09:59:07 följande:
    Min partner säger att han kommer att få det ur mig. Vi får väl se. Han har erfarenhet av både det ena och det andra så kanske han lyckas?
    Då tror jag nog att du bara kan vänta och se.... Det låter som att det kommer att bli bra och du kommer nog ha annat än din egen kropps utseende att tänka på när det väl blir aktuellt med andra
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-05 10:13:17 följande:
    Då tror jag nog att du bara kan vänta och se.... Det låter som att det kommer att bli bra och du kommer nog ha annat än din egen kropps utseende att tänka på när det väl blir aktuellt med andra
    Antagligen!
  • Anonym (taurus)

hmmm hur många ug kvinnor har anslutit sig till denna tråd, skulle kunna tänka mig att det finns otroligt många fler på FL eller är det så de allra flesta är tillfredsställda i sina befintliga relationer...

• Bedhead
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-05 13:31:04 följande:
    hmmm hur många ug kvinnor har anslutit sig till denna tråd, skulle kunna tänka mig att det finns otroligt många fler på FL eller är det så de allra flesta är tillfredsställda i sina befintliga relationer...
    Dags för en omröstning, kanske?
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym (taurus)
    Bedhead skrev 2011-05-05 13:39:31 följande:
    Dags för en omröstning, kanske?
    det tycker jag, vilka frågor skall det vara?

är inte alls ug
    lätt ug
    ganska ug
    mkt ug
    kan inte leva utan
    varje fråga upprepas i 2 varianter....får leva ut det och får inte leva ut det

;)
    something along those lines?
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-05 13:31:04 följande:
    Mmm och många verkar ha gemensamt, att de är i ett förhållande där de vill bli dominerade, men ej får utlopp för det.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-05 13:43:07 följande:
    det tycker jag, vilka frågor skall det vara?

är inte alls ug
    lätt ug
    ganska ug
    mkt ug
    kan inte leva utan
    varje fråga upprepas i 2 varianter....får leva ut det och får inte leva ut det

;)
    something along those lines?
    Då måste vi ju definera vad "lätt", "ganska" och "mycket" ug är. Min erfarenhet är att det tolkas väldigt olika av alla. Jag har stött på kvinnor som gillar smisk en lördagskväll, som kallar sig ug. Men det finns nog ingen klar definition...

Hur skulle du beskriva en lätt respektive mycket undergiven kvinna?
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...