• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Mandi74
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 18:45:41 följande:
    Många ber om tips, det är bra!
    Här kommer mitt problem lite in dock...jag vill inte behöva vara den drivande kraften, det tar liksom död på allt. Mannen jag är med nu är inte alls speciellt dominant och mina behov bara växer och växer. Jag varken vill eller tänder på att vägleda honom.

Jag längtar helt enkelt efter en man som vet, med allra största säkerhet, vart skåpet ska stå.
    Skicka in honom på ds, där kan han få vägledning från andra som lever som dom. Om det nu är så han vill leva, för han kanske det räcker med lite blåmärken på brösten. Vet du vad han vill?
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Anonym (Salope)
    Ernst Hugo skrev 2011-05-05 19:09:52 följande:
    Har haft en del fantastiska "samtalspartners" här på FL. Tack - ni vet vilka ni är Solig
    Vad fint
  • Anonym (Salope)
    Mandi74 skrev 2011-05-05 19:13:08 följande:
    Skicka in honom på ds, där kan han få vägledning från andra som lever som dom. Om det nu är så han vill leva, för han kanske det räcker med lite blåmärken på brösten. Vet du vad han vill?
    Han skulle aldrig gå in på en sådan sida. Det är det som är det svåra. Han tar nog ganska stort avstånd från hela grejen.
  • Mandi74

*för honom ska det ju stå, inte för han. Skäms

Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • kaji
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 19:16:13 följande:
    Han skulle aldrig gå in på en sådan sida. Det är det som är det svåra. Han tar nog ganska stort avstånd från hela grejen.
    fast Darkside är rätt jobbigt...jag är där ibland men gillar inte det stället, får nästan en inbiten slavinna som mig att ta avstånd från BDSM...
  • Ernst Hugo
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 19:15:27 följande:
    Vad fint
    Denna tråden är en skön nystar i ämnet oxå - lysande initiativ!
  • Anonym (Salope)
    kaji skrev 2011-05-05 19:18:51 följande:
    fast Darkside är rätt jobbigt...jag är där ibland men gillar inte det stället, får nästan en inbiten slavinna som mig att ta avstånd från BDSM...
    Håller med, jag är medlem där och tappade nästan sexlusten helt av sidan!
  • Anonym (UG)
    Anonym (Scarlet) skrev 2011-05-05 17:16:33 följande:
    Jag sparade läppstifttricket som ett ess i rockärmen till nästa gång jag behöver ett bra mms. Nu skrev jag bara att jag var rakad och nyduschad och att jag väntade på honom och hans order. Fick svar direkt, att han var nöjd med mig och skulle inspektera. Sen sms:ade vi lite vidare. Sen kom han hem på lunchen Vilken bra dag dethär blev, vilken tur att jag hittade den här tråden. Nu ska gamla takter vakna!

Mer tips på att stimulera sin mästare? Kom igen, ge mig era bästa!
    Va roligt att läsa!!! Ja, ibland behöver man bara lite ny inout och en knuff i rätt riktining för att det ska bli ...alldeles, alldeles underbart...

Vill oxå ha mer tips! Och ska gärna dela med mig av fler oxå vid tillfälle.

Nu ska jag iväg å träffa en tjejkompis, blir säkert lite onyktert å sexsnack. Me like! Skål
  • Anonym (Salope)
    Ernst Hugo skrev 2011-05-05 19:19:06 följande:
    Denna tråden är en skön nystar i ämnet oxå - lysande initiativ!
    {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (UG)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-05 19:21:09 följande:
    Va roligt att läsa!!! Ja, ibland behöver man bara lite ny inout och en knuff i rätt riktining för att det ska bli ...alldeles, alldeles underbart...

Vill oxå ha mer tips! Och ska gärna dela med mig av fler oxå vid tillfälle.

Nu ska jag iväg å träffa en tjejkompis, blir säkert lite onyktert å sexsnack. Me like! Skål
    Input ska det förstås va
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...