• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Serendipitet

Vecka 32+2 ingen jättekula direkt men det är ju 8 veckor kvar ;)
  • Serendipitet
    roxylady skrev 2011-11-17 21:00:32 följande:
    Två: Åh va avis jag är på dig. Du kan ju nästan ligga på mage :)

Jag ligger halft på mage och med ett uppdraget ben - bäst för de ömma höfterna :) Jag känner mig större än vad jag är, men blir alltid nedtagen på jorden när alla ifrågasätter BF datumet :P Jag var faktiskt mindre förra graviditeten. Men alla andra är runda och fint gravida i denna bildtråden och snart lär det väll bli min tur ;)
  • Serendipitet
    elinson skrev 2011-11-17 21:17:13 följande:
    hehe jag lägger upp min i 29+5... jag kan inte ligga på mage längre ;)

Hihi, underbar mage! :D
  • roxylady
    GoodEnough mom skrev 2011-11-17 21:36:33 följande:
    Jag ligger halft på mage och med ett uppdraget ben - bäst för de ömma höfterna :) Jag känner mig större än vad jag är, men blir alltid nedtagen på jorden när alla ifrågasätter BF datumet :P Jag var faktiskt mindre förra graviditeten. Men alla andra är runda och fint gravida i denna bildtråden och snart lär det väll bli min tur ;)
    Ja men så ligger jag med :) Jo precis man gör ju faktiskt det. Gud vad skönt! Slapp du brisningar då också? Jag hoppas på att jag inte blir så himla mkt större mot vad jag är just nu.
  • Serendipitet
    roxylady skrev 2011-11-17 21:55:56 följande:
    Ja men så ligger jag med :) Jo precis man gör ju faktiskt det. Gud vad skönt! Slapp du brisningar då också? Jag hoppas på att jag inte blir så himla mkt större mot vad jag är just nu.
    Inga bristningar sist så det har ju sina fördelar ;) Åh, jag älskar stora magar de är ju jätte vackra!
  • doriah

Hihii - jag är så dålig på att ta kort på mig själv med telefonen. Får skylla på att jag inte tillhör generationen som växt upp med mobiler & internet Baotamagen är dock fortfaranse baota!
    Elsa och Lovis mamma
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"