• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • roxylady
    minjalin skrev 2011-11-28 15:04:58 följande:
    Nä, mina fram på magen sist kom ju sista veckan :p Men är ju inte alls mycket i alla fall men vill inte att det ska bli mer. Var ju mest mina gamla från puberteten som jag har på höfterna som växte så det gå från höfterna upp en bit på sidan av magen typ, men det har jag inte så ont av, speciellt inte nu när dom bleknat. Men fram på magen vill jag verkligen inte ha mer! Men man lär sig väl leva med det med om man nu får det.
    Ja det kanske är större risk att man får dem också om man haft det tidigare? Får ändå hoppas på att man slipper dem.. har inte haft det förr och ingen har det i familjen heller.. sägs ju vara ärftligt. Så man kan ju hoppas på det i alla fall :) Men det visar sig. Oj de kan göra ont också alltså? Nä förstår det.. men det är ju det värt ändå
  • minjalin
    roxylady skrev 2011-11-28 17:34:28 följande:
    Ja det kanske är större risk att man får dem också om man haft det tidigare? Får ändå hoppas på att man slipper dem.. har inte haft det förr och ingen har det i familjen heller.. sägs ju vara ärftligt. Så man kan ju hoppas på det i alla fall :) Men det visar sig. Oj de kan göra ont också alltså? Nä förstår det.. men det är ju det värt ändå
    Jo kanske det, men ingen i min släkt som jag vet har fått det så jag vet inte varför jag fick massa i puberteten och nu lite under grav. Men men, det blir som det blir... Nej alltså inte ont fysiskt. Det är ju ett talesätt typ som om nån säger "oj förlåt, ska jag sänka musiken" och man kanske svarar "nej då, jag har inte ont av det" typ...
  • roxylady
    minjalin skrev 2011-11-28 19:15:56 följande:
    Jo kanske det, men ingen i min släkt som jag vet har fått det så jag vet inte varför jag fick massa i puberteten och nu lite under grav. Men men, det blir som det blir... Nej alltså inte ont fysiskt. Det är ju ett talesätt typ som om nån säger "oj förlåt, ska jag sänka musiken" och man kanske svarar "nej då, jag har inte ont av det" typ...
    Ja det är ju så olika.. jobbigt att du fick dem redan under puberteten. Får hoppas ändå man slipper det.. har inte haft det tidigare som sagt. Okej då är jag med! Måste vara något som ni Gbg:are använder hihi
  • Frökenolson
    elinson skrev 2011-11-29 00:05:53 följande:
    vecka 31+3
    hängslen är fantastiskt för gravida och gubbar med ölmage ;)

Fin bild, och jag hängslen är väl bra och fint =)
  • Haanky
    elinson skrev 2011-11-29 00:05:53 följande:
    vecka 31+3
    hängslen är fantastiskt för gravida och gubbar med ölmage ;)

Härligt med snöööööö!!! vill me ha!!!
  • minjalin
    roxylady skrev 2011-11-29 00:28:34 följande:
    Ja det är ju så olika.. jobbigt att du fick dem redan under puberteten. Får hoppas ändå man slipper det.. har inte haft det tidigare som sagt. Okej då är jag med! Måste vara något som ni Gbg:are använder hihi
    Jo fast på höfterna och låren gör ju inte så mycket, det är magen jag inte gillar att få på :p Nja, jag har hört det användas mycket på tv så det tror jag inte ;)
  • Haanky
    V32 Bjuder på dessa bilder ;) Är febrig och sjuk så får skylla på det ;)

r

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"