• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Snusmumriken80
    magen v.35+4(klickbar bild)
    Magen v. 35+4 
    *mamma till B-05, F-07, B-08*
  • louise02
    roxylady skrev 2011-11-20 21:13:34 följande:
    Oj missat att du svarat! Skönt att du slapp bristningar! Har inga jag nu heller så jag hoppas det håller sig så :) Jag med! Min är inte så stor än tycker jag? Men andra kanske tycker det? :) På denna bilden ser jag dock gigantisk ut iofs hahahah!

v30+0

Fin mage! vad har du gjort för att förebygga bristningar? Jag har hört att havandeskapsolja är bra men jag tyckte att den inte var så fet.  Jag är i vecka 31+3 btw :)
  • roxylady
    louise02 skrev 2011-11-28 10:45:12 följande:
    Fin mage! vad har du gjort för att förebygga bristningar? Jag har hört att havandeskapsolja är bra men jag tyckte att den inte var så fet.  Jag är i vecka 31+3 btw :)
    Tack så mycket Jag har smort in mig i weledas havandeskapsolja. Vet inte om den har hjälpt mig men det är skönt i alla fall att göra det. Sambon brukar massera in det så brukar han prata med bäbis samtidigt :) Åh då är du 1 dag före mig då
  • minjalin
    roxylady skrev 2011-11-28 14:24:42 följande:
    Tack så mycket Jag har smort in mig i weledas havandeskapsolja. Vet inte om den har hjälpt mig men det är skönt i alla fall att göra det. Sambon brukar massera in det så brukar han prata med bäbis samtidigt :) Åh då är du 1 dag före mig då
    Jag smörjer också med den eftersom jag fick en testflaska av svärmor som har en lifebutik men lim förbaskat har det nu dykt upp en liten liten bristning på magen som inte hör till de få gamla jag har >.< så det var som jag sa innan att det inte hjälper med oljor utan det är bara hormoner ;) Men det är i alla fall skönt för magen för huden blir ju lätt kliig annars när den är så uttänjd :)
  • roxylady
    minjalin skrev 2011-11-28 14:27:57 följande:
    Jag smörjer också med den eftersom jag fick en testflaska av svärmor som har en lifebutik men lim förbaskat har det nu dykt upp en liten liten bristning på magen som inte hör till de få gamla jag har >.< så det var som jag sa innan att det inte hjälper med oljor utan det är bara hormoner ;) Men det är i alla fall skönt för magen för huden blir ju lätt kliig annars när den är så uttänjd :)
    Ja det är ju jätteskönt med oljan Nä formodligen hjälper det inte alls. Men har än så länge sluppit det vilket jag är glad för. Men man vet ju aldrig *peppar peppar*.
  • minjalin
    roxylady skrev 2011-11-28 14:34:13 följande:
    Ja det är ju jätteskönt med oljan Nä formodligen hjälper det inte alls. Men har än så länge sluppit det vilket jag är glad för. Men man vet ju aldrig *peppar peppar*.
    Nä, mina fram på magen sist kom ju sista veckan :p Men är ju inte alls mycket i alla fall men vill inte att det ska bli mer. Var ju mest mina gamla från puberteten som jag har på höfterna som växte så det gå från höfterna upp en bit på sidan av magen typ, men det har jag inte så ont av, speciellt inte nu när dom bleknat. Men fram på magen vill jag verkligen inte ha mer! Men man lär sig väl leva med det med om man nu får det.
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"