• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • roxylady
    GoodEnough mom skrev 2011-11-17 22:00:13 följande:
    Inga bristningar sist så det har ju sina fördelar ;) Åh, jag älskar stora magar de är ju jätte vackra!
    Oj missat att du svarat! Skönt att du slapp bristningar! Har inga jag nu heller så jag hoppas det håller sig så :) Jag med! Min är inte så stor än tycker jag? Men andra kanske tycker det? :) På denna bilden ser jag dock gigantisk ut iofs hahahah!

v30+0

• syntetica

v 33 (32+0) Tycker det har hänt massa på en vecka

Men jag kan fortfarande se mina små fötter

• Millenia

v 32 idag (31+0)
    Nu börjar jag känna mig stor!!! 
  • Btrix

Hej här kommer en bild från idag, v 32+2, Sf mått 34, bebis i säte...

• Frökensvensson

Min katt vill också vara med och känna på magenHjärta Bebisen tycks gilla det iallafall, blir full fart på honom så fort hon är i närheten av magen!Kyss

Dagen till ära så såg min bh allt annat än rolig ut så tänkte ni skulle slippa se den Flört

• olgitha
    Frökensvensson skrev 2011-11-24 18:37:06 följande:

Min katt vill också vara med och känna på magenHjärta Bebisen tycks gilla det iallafall, blir full fart på honom så fort hon är i närheten av magen!Kyss

Dagen till ära så såg min bh allt annat än rolig ut så tänkte ni skulle slippa se den Flört

Åhh mina föräldrars katt hoppar alltid upp och lägger sig på min mage och spinner, bebisen blir såå glad och bökar omkring som tusan därinne och katten älskart :) Så gulligt!
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"