• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • HäckHäxan
    Cristally skrev 2011-05-20 12:53:05 följande:
    Det är väl lite "white trash" över tjejer som solar topless?! Själv skulle jag aldrig göra det, med tanke på att det säkert finns äckliga gubbar som går hem och runkar med mig på näthinnan Förvånad
    För runka kan de inte göra till minnet av kvinnan i bikini.. en bikini döljer ju såå mkt mer
    Waiting for the right man, meanwhile, having a great time with the wrong ones!
  • Dreams Never Ends
    varfördåför skrev 2011-05-20 13:31:34 följande:
    jag vill inet bli fotad i bikini heller, eller i overall heller för den delen för jag blir så grymt dålig på bild. Jag vill inte att någon har kort på mig alls, oavset.
    Givetvis inte. Men det är vanligare att folk fotar kvinnor utan bh och OM man nu blir smygfotad så känns det väl ändå bättre att inte ha tuttarna i vädret?
  • HäckHäxan
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-20 13:29:49 följande:
    En fråga till er topless-solare. Så ni tycker det är värt att sola topless utifall att någon skulle fota er? Jag skulle inte tyckt det var värt risken. För toplessfotning är ganska vanligt.
    Skulle aldrig bry mig... Folk kan fota eller filma överallt, uppenbarligen.. Orka liksom.
  • varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-20 13:44:01 följande:
    Givetvis inte. Men det är vanligare att folk fotar kvinnor utan bh och OM man nu blir smygfotad så känns det väl ändå bättre att inte ha tuttarna i vädret?
    nää.. gör ingen skillnad. man fotar inte folk utan a tt fråga oavsett.
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • LjubaviMoja
    varfördåför skrev 2011-05-20 13:47:12 följande:
    nää.. gör ingen skillnad. man fotar inte folk utan a tt fråga oavsett.
    Tyvärr gör många det, tror knappast att man går fram och frågar "ursäkta men kan jag få fota dina bröst?"
  • varfördåför
    LjubaviMoja skrev 2011-05-20 13:48:50 följande:
    Tyvärr gör många det, tror knappast att man går fram och frågar "ursäkta men kan jag få fota dina bröst?"
    nää, jag menar det, men det gör ingen skillnad för mig om jag har overall eller bara bröst för mig är det en skymf hursom.
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-20 13:49:45 följande:
    nää, jag menar det, men det gör ingen skillnad för mig om jag har overall eller bara bröst för mig är det en skymf hursom.
    Jag håller med dig där.
  • LjubaviMoja
    varfördåför skrev 2011-05-20 13:49:45 följande:
    Overall är jo verkligen jättesexigt och komemr verkligen komma upp på nätet :-P
  • fönster mot vägen

Jag solar topless för att jag kan o vill slippa ränder. Är ju bara bröst något kvinnor brukar ha..inget lustigt eller märkvärdigt med det.

• Dreams Never Ends
    LjubaviMoja skrev 2011-05-20 13:57:30 följande:
    Overall är jo verkligen jättesexigt och komemr verkligen komma upp på nätet :-P
    Haha eller hur...

Hur kan overall och bröst vara samma sak lixom... njaaa då blir jag nog hellre fotad i overall.
Svar på tråden Varför sola topless?