• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • Cristally

Det är väl lite "white trash" över tjejer som solar topless?! Själv skulle jag aldrig göra det, med tanke på att det säkert finns äckliga gubbar som går hem och runkar med mig på näthinnan Förvånad

• varfördåför
    Cristally skrev 2011-05-20 12:53:05 följande:
    Det är väl lite "white trash" över tjejer som solar topless?! Själv skulle jag aldrig göra det, med tanke på att det säkert finns äckliga gubbar som går hem och runkar med mig på näthinnan Förvånad
    du har höga tankar om dig själv iaf
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • MattiasH
    Jag tror dock att det finns äckliga gubbar som tänder på "jeansrumpa", sportstrumpor, lockigt hår osv ändå.. så du är aldrig "safe" på det sättet.

Men jag respekterar såklart ditt val att inte sola topless, och förespråkar inte att varken göra det eller inte, men valfriheten för den som vill är bra.
  • Cristally
    varfördåför skrev 2011-05-20 12:55:00 följande:
    du har höga tankar om dig själv iaf
    Japp
  • lillajessi

Helt allvarligt talat ts, att du inte väljer att sola topless är fine. Det är ditt val. Precis som att det är mitt val att sola topless. Har din pojkvän glott på nån annan tjejs bröst nyligen eller vad är du så upprörd över? Ingen respekt för sin kropp.....jag tror jag dör...

Välkommen i det gröna sa Satan occh satte sin mor bland nässlorna
  • LjubaviMoja
    Eller till bilden de har fotat .
  • varfördåför
    Cristally skrev 2011-05-20 13:12:11 följande:
    Japp
    det är bra det skall man ha
  • Dreams Never Ends

En fråga till er topless-solare. Så ni tycker det är värt att sola topless utifall att någon skulle fota er? Jag skulle inte tyckt det var värt risken. För toplessfotning är ganska vanligt.

• varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-20 13:29:49 följande:
    En fråga till er topless-solare. Så ni tycker det är värt att sola topless utifall att någon skulle fota er? Jag skulle inte tyckt det var värt risken. För toplessfotning är ganska vanligt.
    jag vill inet bli fotad i bikini heller, eller i overall heller för den delen för jag blir så grymt dålig på bild. Jag vill inte att någon har kort på mig alls, oavset.
Svar på tråden Varför sola topless?