• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • varfördåför
    LjubaviMoja skrev 2011-05-20 13:57:30 följande:
    Overall är jo verkligen jättesexigt och komemr verkligen komma upp på nätet :-P
    varför inte? jag tycker absolut inte dte är sexigt med men i latex med en stor kula i munnen men hjälp så mycket bilder det finns på sådana.. eller styr dina preferenser hela nätet?
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • HäckHäxan
    LjubaviMoja skrev 2011-05-20 13:57:30 följande:
    Overall är jo verkligen jättesexigt och komemr verkligen komma upp på nätet :-P
    Så nakna bröst är alltid jättesexigt eller hur menar du???

Ja kanske är konstig, men så jävla sexuella är faktiskt inte bröst för min del. Men det kanske beror på vad man som tjej har för inställning till sina bröst Drömmer
    Waiting for the right man, meanwhile, having a great time with the wrong ones!
  • lilla mej

min sambo blir hel galen pa mig ( ar gravid och brallorna tenderar att aka ner extra mycket nu) nar jag har brallor pa mig som kasar ner sa man kan se trosorna nar man hukar sig..... hahha jag sager bara ingen annan behover glo pa min bak, gor dom det sa ar det deras eget fel... det ar val lite samma vad galler tuttar,,, titta inte da sa enkelt ar det...

• Dreams Never Ends
    varfördåför skrev 2011-05-20 14:00:04 följande:
    varför inte? jag tycker absolut inte dte är sexigt med men i latex med en stor kula i munnen men hjälp så mycket bilder det finns på sådana.. eller styr dina preferenser hela nätet?
    Nu går du för långt.....
  • varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-20 14:06:47 följande:
    Nu går du för långt.....
    va? på vilket sätt?
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • spunge
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-20 13:59:54 följande:
    Haha eller hur...

Hur kan overall och bröst vara samma sak lixom... njaaa då blir jag nog hellre fotad i overall.
    ja hoppas inte du åker rulltrappa i kjol, sitter liiite för bredbent med kjol, böjer dig fram med kjol.. osv.. du vet, klick säger det bara!
    det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn
  • HäckHäxan
    spunge skrev 2011-05-20 14:12:40 följande:
    ja hoppas inte du åker rulltrappa i kjol, sitter liiite för bredbent med kjol, böjer dig fram med kjol.. osv.. du vet, klick säger det bara!

Ingen risk, TS är muslim.. Nakna bitar av hud är farligt...
    My shoes in your face!!!!!
  • LjubaviMoja
    varfördåför skrev 2011-05-20 14:00:04 följande:
    Jaha så det är en sådan overall du går runt offentligt med?
  • LjubaviMoja
    HäxanSurtant skrev 2011-05-20 14:00:47 följande:
    Så nakna bröst är alltid jättesexigt eller hur menar du???

Ja kanske är konstig, men så jävla sexuella är faktiskt inte bröst för min del. Men det kanske beror på vad man som tjej har för inställning till sina bröst Drömmer
    Det är många som gillar bröst oavsett om de är hänginga, rynkiga, fasta eller små.
  • Dreams Never Ends
    HäxanSurtant skrev 2011-05-20 14:15:17 följande:

Ingen risk, TS är muslim.. Nakna bitar av hud är farligt...
    Vem har sagt att jag är muslim? Sluta anta saker. Du skämmer ut dig.
Svar på tråden Varför sola topless?