• mrfocus

Webhallen och deras metoder

Vill man ha ersättning för något som man har haft besvär med så säger de att de har inget ansvar utan det är tillverkarens ansvar!Då kan man ju undra vad har vi konsumentköpslagen till där det står att det är säljaren som är ansvarig och ska inte hänvisa till leverantör eller tillverkaren men det bryr de sig inte om alls.

• Svar på tråden Webhallen och deras metoder
  • mrfocus
    Webhallen skrev 2011-05-30 11:52:35 följande:
    Hej!

Även om mrfocus känner att ärendet är avslutat vill vi bara förtydliga att vi har aldrig nekat kund ersättning. Vid flera tillfällen uppmanade vi att maila dessa direkt till vår returansvarige. Detta har vi även förklarat via Fairshopping.se.

Mvh
    Fredrik R, Webhallens kundtjänst

Ja det har ni ju säkert gjort!Ett antal gånger??Ja det går ju bra och säga så i efter hand men ni ljuger ju så ni vet inte vad ni pratar om.Det har jag sagt tilll dig med Patrik.Ni är ett skojar företag och det är min åsikt och det kommer jag alltid och tycka hur du än vänder och vrider på det till eran fördel.

Men som jag har sagt till dig med så är det ett avslutat kapitel nu och jag ska aldrig mer ha nåt med er och göra för så som ni säger och inte står för så är ni skojare.

• EFI
    mrfocus skrev 2011-05-31 20:07:48 följande:
    om det vore hela sanningen så kanske det var bra information.
    Nä för hela sanningen är det bara du som sitter på gissar jag?!
    Apple user since 1987
  • Tero

Jag kan bara ge min version av Webhallen, men hittills har de alltid bytt det jag bett om, varit mer än respektfulla och inte krånglat med något. En beställning tog nästan en veckan innan jag fick den men då fick jag ett mail som förklarade förseningen...

• mrfocus

Ja men det var väl bra att det var så då att ni är så nöjda men det är inte jag iaf och kommer aldrig och vara det heller för det här skitföretaget som ljuger och och pratar massa de inte håller sen.

• EFI
    mrfocus skrev 2011-06-04 10:29:37 följande:
    Ja men det var väl bra att det var så då att ni är så nöjda men det är inte jag iaf och kommer aldrig och vara det heller för det här skitföretaget som ljuger och och pratar massa de inte håller sen.
    Vi har förstått att du tycker det. Personligen får jag uppfattningen att du är en kverulant och på så sätt blir jag inte lika förvånad av tråden.
    Apple user since 1987
  • mrfocus
    EFI skrev 2011-06-04 14:29:27 följande:
    Vi har förstått att du tycker det. Personligen får jag uppfattningen att du är en kverulant och på så sätt blir jag inte lika förvånad av tråden.

Ja du ska vetta att jag har aldrig klagat på något jag har köpt föörut och har även handlat från det hhär företaget med.Men så som de har gjort nu så har jag tappat förtroende för dem helt så enkelt är det.

Och inget annat kan jag väl tilllägga då!

• EFI
    mrfocus skrev 2011-06-04 18:57:53 följande:

Ja du ska vetta att jag har aldrig klagat på något jag har köpt föörut och har även handlat från det hhär företaget med.Men så som de har gjort nu så har jag tappat förtroende för dem helt så enkelt är det.

Och inget annat kan jag väl tilllägga då!

Du menar att du nu har inkommit med alla dina krav till företaget, och de har inte hörsammat någonting?!
    Apple user since 1987
Svar på tråden Webhallen och deras metoder