• mrfocus

Webhallen och deras metoder

Vill man ha ersättning för något som man har haft besvär med så säger de att de har inget ansvar utan det är tillverkarens ansvar!Då kan man ju undra vad har vi konsumentköpslagen till där det står att det är säljaren som är ansvarig och ska inte hänvisa till leverantör eller tillverkaren men det bryr de sig inte om alls.

• Svar på tråden Webhallen och deras metoder
  • EFI
    mrfocus skrev 2011-05-27 17:51:59 följande:
    Ja en del har ju taskig smak iaf det har jag märkt!!!!
    Taskig smak? Inte alls, jag har likt 95% av webhallens kunder aldrig haft några problem med dem.
    Apple user since 1987
  • mrfocus
    EFI skrev 2011-05-27 19:42:02 följande:
    Taskig smak? Inte alls, jag har likt 95% av webhallens kunder aldrig haft några problem med dem.

Ja men nu är det ju så att jag tycker det är ett j....a skitföretag som bara lovar en massa som de inte håller och ljuger för sina kunder.

Det kommer jag inte alls att ändra mig om.Sen får alla andra tycka vad de vill.Och vill de handla där så får de väl göra det om de vill ha med sånt folk och göra.

Men inte jag iaf skulle aldrig falla miog in mera.

• EFI

Nu är i alla fall Webhallen underrättade, vi får väl se om de tycker det är lönt att komma in i tråden och lägga fram sin sida av ärendet. Glad

Apple user since 1987
  • mrfocus
    EFI skrev 2011-05-28 14:03:42 följande:
    Nu är i alla fall Webhallen underrättade, vi får väl se om de tycker det är lönt att komma in i tråden och lägga fram sin sida av ärendet. Glad

Ja du jag skiter i vad de säger det är ett avslutat kapitel nu för länge sen med det företaget.

Och deras kundrelationer och det de gör och säger till fol

• EFI
    mrfocus skrev 2011-05-28 20:10:59 följande:

Ja du jag skiter i vad de säger det är ett avslutat kapitel nu för länge sen med det företaget.

Och deras kundrelationer och det de gör och säger till fol

Men snälla du, om du nu skiter i det, varför startade du då tråden?
    Apple user since 1987
  • mrfocus
    EFI skrev 2011-05-29 00:25:20 följande:
    Men snälla du, om du nu skiter i det, varför startade du då tråden?

Ja det ska ju du inte bry dig om i detta fallet.

Nu är det så att detta är ett avslutat fall och den här tråden är stängd.

• inze
    mrfocus skrev 2011-05-29 12:00:44 följande:

Låter som ett bra beslut i det här fallet.
  • EFI
    mrfocus skrev 2011-05-29 12:00:44 följande:

Inte vad jag kan se och det är bara moderatorer som kan stänga trådar. Det låter mer som om att du inte har några egentliga argument att komma med, mer än att just du blev missnöjd med företaget. Att du nu börjar bli otrevlig även mot mig i den här tråden, gör mig ännu mer nyfiken på hur du bemött webhallen...
    Apple user since 1987
  • mrfocus
    EFI skrev 2011-05-29 15:35:09 följande:
    Inte vad jag kan se och det är bara moderatorer som kan stänga trådar. Det låter mer som om att du inte har några egentliga argument att komma med, mer än att just du blev missnöjd med företaget. Att du nu börjar bli otrevlig även mot mig i den här tråden, gör mig ännu mer nyfiken på hur du bemött webhallen...

Ja men jag vill avsluta den här tråden nu då får jag väl göra så?

Ja jag är både missnöjd och förbannad på dem som de har gjort och sagt.

Vadå otrevlig bara för att du inte ska bry dig om det?

Det anser jag inte som och va otrevlig.

Men det är ett avslutat kapitel nu och då får du tycka vad du vill i så fall.

• Webhallen
    mrfocus skrev 2011-05-19 20:38:27 följande:

Vill man ha ersättning för något som man har haft besvär med så säger de att de har inget ansvar utan det är tillverkarens ansvar!Då kan man ju undra vad har vi konsumentköpslagen till där det står att det är säljaren som är ansvarig och ska inte hänvisa till leverantör eller tillverkaren men det bryr de sig inte om alls.

Hej!

Även om mrfocus känner att ärendet är avslutat vill vi bara förtydliga att vi har aldrig nekat kund ersättning. Vid flera tillfällen uppmanade vi att maila dessa direkt till vår returansvarige. Detta har vi även förklarat via Fairshopping.se.

Mvh
    Fredrik R, Webhallens kundtjänst
Svar på tråden Webhallen och deras metoder