• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför

jag hade ju helt glömt you tube, kollade massor där innan på eddie izzard som jag också är stört kär i, men  har inte varit där på flera veckor. blir nog mer framöver medan jag väntar på säsong 4a..

(eddie)
  • Goonie

På tal om något helt annat... satt och tänkte och kom på att det är 27 dagar till jag gifter mig Förvånad Blir det otrohet om jag drömmer lite om Tig ibland sen?

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-26 14:35:34 följande:
    På tal om något helt annat... satt och tänkte och kom på att det är 27 dagar till jag gifter mig Förvånad Blir det otrohet om jag drömmer lite om Tig ibland sen?
    jag har varit gift i fyra år med nuvarande (och några år innan det med den förre också) ingen har iaf anklagat mig för otrohet

Grattis, vad roligt
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-26 14:37:23 följande:
    jag har varit gift i fyra år med nuvarande (och några år innan det med den förre också) ingen har iaf anklagat mig för otrohet

Grattis, vad roligt
    Då litar jag på dig Solig Det ena måste ju inte utesluta det andra Tungan ute
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-26 14:43:13 följande:
    Då litar jag på dig Solig Det ena måste ju inte utesluta det andra Tungan ute
    och i dina ecktenskapsförord skriver du helt enkelt att skulle då få chansen att ha sex med någon i samcro så får du det
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-26 15:10:12 följande:
    och i dina ecktenskapsförord skriver du helt enkelt att skulle då få chansen att ha sex med någon i samcro så får du det
    Guuuud så smart. Skål
  • varfördåför

bloopers haha

unser; "Why is Henry Rollins using my fucking phone!?" hahahaha

• varfördåför

den här var lite rolig också.. skulle haft alla detta måste juvara en liten del bara?

• varfördåför

den här avr också rolig

• varfördåför

opie.. ganska lång dock..

chibs

tig, fast den avr inte så bra dock