• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • xXMaLoXx
    varfördåför skrev 2011-05-26 22:11:43 följande:
    haha.. så olika det kan vara... Jag vill ha gamla gubbar och mulliga tjejer
    Haha, gamla gubbar vet jag inte om jag vill ha...men gärna relativt mogna och med mycket karaktär. Eller *harkel*, jag tycker liksom att Sam Elliot är sjukligt sexig trots sin ålder *visslar*

Jag har nog inte tjejtyp som jag föredrar, har inte funderat så mycket på det. Hade jag..så antar jag att hon skulle vara grymt tatuerad iaf :P
    www.hecate.se Theo 100111 <3
  • Goonie
    xXMaLoXx skrev 2011-05-26 22:13:54 följande:
    Jag har nog inte tjejtyp som jag föredrar, har inte funderat så mycket på det. Hade jag..så antar jag att hon skulle vara grymt tatuerad iaf :P
    Oo me.. almost. Om man tar i lite Tungan ute hahaha.
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-26 22:13:54 följande:
    Haha, gamla gubbar vet jag inte om jag vill ha...men gärna relativt mogna och med mycket karaktär. Eller *harkel*, jag tycker liksom att Sam Elliot är sjukligt sexig trots sin ålder *visslar*

haha.. då snackar vi gammla gubbar

jag trodde ju inte att de i samcro var så gamla (de sexiga altså) men de är ju i mina föräldrarsålderallihop, så ganska gamlaär de, iaf 20-30år äldre än mig

jag kollar mycket på tjejer, men bara på håll tjejer är vackra, särskilt  de som är kvinnliga
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • xXMaLoXx
    Goonie skrev 2011-05-26 22:16:19 följande:
    Oo me.. almost. Om man tar i lite Tungan ute hahaha.
    :P
    varfördåför skrev 2011-05-26 22:16:45 följande:
    haha.. då snackar vi gammla gubbar

jag trodde ju inte att de i samcro var så gamla (de sexiga altså) men de är ju i mina föräldrarsålderallihop, så ganska gamlaär de, iaf 20-30år äldre än mig

jag kollar mycket på tjejer, men bara på håll tjejer är vackra, särskilt  de som är kvinnliga
    Haha, ja nästan hundra år typ. Men han har något.....som jag fan tror att alla tjejer ser.

Mja alltså, när det gäller foto och liknande så kollar jag hellre på tjejer. Och isf tjejer tillhörande någon subkultur. Gillar inte pinnsmala med jätteboobs...utan naturliga kvinnor. Men jag skulle nog inte tända på en kvinna direkt.
    www.hecate.se Theo 100111 <3
  • Goonie

Har underhållt mig med första avsnittet av Dexter. Men han var liiiiiiite för knepig för mig. Alltså.. bra serie, men inget ligg-material.

• Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-26 22:29:34 följande:
    Har underhållt mig med första avsnittet av Dexter. Men han var liiiiiiite för knepig för mig. Alltså.. bra serie, men inget ligg-material.
    Han som spelar Dexter spelar väl också bög i six feet under. Är det samma var han knepig där med
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-26 22:34:29 följande:
    Han som spelar Dexter spelar väl också bög i six feet under. Är det samma var han knepig där med
    Jasså, den serien har jag inte heller sett. Kan vara att de började under dotterns första levnadsår och då var jag inte riktigt vaken Oskyldig Eller så var jag bara ointresserad.
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-26 22:36:36 följande:
    Jasså, den serien har jag inte heller sett. Kan vara att de började under dotterns första levnadsår och då var jag inte riktigt vaken Oskyldig Eller så var jag bara ointresserad.
    Jag har bara strökollat på den fastnade inte men tyckte alltid att bögparet var lite skumma. jag rkeomenderar faktikst inte den serien alls.