• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-27 11:12:28 följande:
    nää, detavr någon annan som postade den faktiskt.. typ alla andra har jag postat

hmm.. hoppas i hans sömn och inte din, annars kan han ju börja se väldigt rolig ut
    Det är bäst om han sover annars vet jag ju inte vad som händer.
    Goonie skrev 2011-05-27 11:12:44 följande:
    Nej det kan du anlita mig till Cool
    Kanske är bäst, trots att jag är gift kanske jag skulle få för mig att göra andra saker med honom.......
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-27 11:15:14 följande:
    Det är bäst om han sover annars vet jag ju inte vad som händer.
    Goonie skrev 2011-05-27 11:12:44 följande:
    Nej det kan du anlita mig till Cool
    Kanske är bäst, trots att jag är gift kanske jag skulle få för mig att göra andra saker med honom.......
    oj.. glömde du skriva äcktenskapsförord.. illa, illa..
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-27 11:14:36 följande:
    ja, du ahr ne lång lista med dig på saker som måste ändras i serien.. haha.. kräv att få prata med kurt personligen
    Ja, jag tror jag får svara "business" i passkontrollen istället för "pleasure" haha. Men håller de på och filmar nu eller? (Ärlig fråga, för jag åker ju snart och då kanske man kan kika in bakom någon stängd grind och se nåt) Oskyldig
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 11:17:48 följande:
    Ja, jag tror jag får svara "business" i passkontrollen istället för "pleasure" haha. Men håller de på och filmar nu eller? (Ärlig fråga, för jag åker ju snart och då kanske man kan kika in bakom någon stängd grind och se nåt) Oskyldig
    det borde de väl göra?! jag vet inte hur det fungerar om de börjar sända innan de är klara med hela säsongen eller. men jag tror att de sänder lite i taget.. fast jag har ingen aning.. ring kurt och fråga
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-27 11:19:23 följande:
    det borde de väl göra?! jag vet inte hur det fungerar om de börjar sända innan de är klara med hela säsongen eller. men jag tror att de sänder lite i taget.. fast jag har ingen aning.. ring kurt och fråga
    "Production on 401 starts at the end of the month." hittade jag, skrivet i början av Maj... så då borde de börja filma i slutet av Maj. Och de kan ju inte bli klara med en hel serie på två veckor. *stalkervarning*
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 11:25:34 följande:
    "Production on 401 starts at the end of the month." hittade jag, skrivet i början av Maj... så då borde de börja filma i slutet av Maj. Och de kan ju inte bli klara med en hel serie på två veckor. *stalkervarning*
    haha.. nää de kan de inte för då får de filma oavbrutet och klara varje scen på en tagning. du får fota massor och lägga i tråden
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-27 11:25:34 följande:
    Har de inte redan börjat filma eftersom man kan se bilder från säsong 4, jag kanske tänker hel fel. Jag tänkte att de filmar klart allt nu och sen får de sommarlov och sen sänds det i höst för att folk inte kollar på tv under sommaren lika mycket som i spetember. 
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-27 11:34:49 följande:
    Har de inte redan börjat filma eftersom man kan se bilder från säsong 4, jag kanske tänker hel fel. Jag tänkte att de filmar klart allt nu och sen får de sommarlov och sen sänds det i höst för att folk inte kollar på tv under sommaren lika mycket som i spetember. 
    dom är ju just klara med rollbesettningen som jag har förstått dte..
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-27 11:36:09 följande:
    dom är ju just klara med rollbesettningen som jag har förstått dte..
    Okej jag tror nog mer på dig för du har googlat runt mer om SoA än vad jag har, jag har "bara" tänkt
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-27 11:38:15 följande:
    Okej jag tror nog mer på dig för du har googlat runt mer om SoA än vad jag har, jag har "bara" tänkt
    haha.. tro inte på mig, jag kan ju knappt läsa och skriva och det mesta står ju på engelska dessutom haha