• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-27 12:52:29 följande:
    men vafaaan.
    Lova att du fixar frisyren på honom när du är därborta
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-27 12:58:24 följande:
    Lova att du fixar frisyren på honom när du är därborta
    Jag lovar Skål. Och vad roligt att det var just mitt utbrott på hur dåligt det gick att länka som du svarade på heh.
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-27 13:02:02 följande:
    Jag lovar Skål. Och vad roligt att det var just mitt utbrott på hur dåligt det gick att länka som du svarade på heh.
    Den skålar vi för Skål
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-27 14:28:32 följande:
    men jag tyckte att han var gasnka gullig i mycket hår dock Drömmer
    Förvånad
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 14:33:04 följande:
    Förvånad
    kanske är för att jag är nyvaken (somnade tillen gammal tecknadstålmannen film) eftermiddagsvila med barnen är det bästa med att avra hemma fru Men jag tycker nog ändå att han är gasnka söt med hår. men ofta gör han skumma grimager, han har hanska stor mun, den gör honom inte särskilt fotogenisk.
  • Passionsfrukt

OMG Theo Rossi är en CUTIE PIE!!
    Hej, jag har varit borta lite. Nu har jag missat massor igen, men jag skummade igenom...
    Ska hoppa i duschen en sväng (har tränat) och ska sedan bänka mig framför datorn med lite mat (aja baja).

Missed you girls!

...och om jag skulle hamna i en sån situation att jag skulle ha sex med en tjej så skulle jag välja Jodie Foster eller Sigourney Weaver (såsom hon var i Alien 3 och 4)! Alternativt Catwoman, Michelle Pfeiffers version.

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 17:46:14 följande:
    Hej, jag har varit borta lite. Nu har jag missat massor igen, men jag skummade igenom...
    Ska hoppa i duschen en sväng (har tränat) och ska sedan bänka mig framför datorn med lite mat (aja baja).

Missed you girls!

...och om jag skulle hamna i en sån situation att jag skulle ha sex med en tjej så skulle jag välja Jodie Foster eller Sigourney Weaver (såsom hon var i Alien 3 och 4)! Alternativt Catwoman, Michelle Pfeiffers version.
    du vill ha mer spännande tjejer du..

jag vill ha spänande män och mysiga mjuka kvinnor (det där med kontraster)
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-27 17:49:57 följande:
    du vill ha mer spännande tjejer du..

jag vill ha spänande män och mysiga mjuka kvinnor (det där med kontraster)
    Jag vill ha STARKA tjejer GladOch hårda män Flört
    Förresten skulle Jodie Foster säkert veta vad hon höll på med i säng med en kvinna, hon är väl lesbisk?

Njuter av ansiktsmask efter en rejäl helkroppspeeling med finaste Body Shop-tvålen. Gud att livet är fint ibland trots att det regnar därute! Smörjde precis in mig med body butter och blev positivt överraskad över att känna att mina bakre lår har rejäla muskler *hurra*
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 17:46:14 följande:

Missed you girls!

Men näää.. gillar du också honom med hår på?
    Gosh, Weaver, ser inte hon lite ut som en karl? Åh vad negativ jag känner mig Tyst 
    Jag ska allt tänka ut nån brud jag med...