• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 10:23:59 följande:
    Haha, det har gått över min gräns. *raderar Opie och väljer Tig i andra tråden*
    Kurt Sutter måste ha tänkt att om man är med i en MC-klubb så är man automatiskt jävligt ohygienisk. Jag vill inte veta hur lång tid det går mellan skrevtvättarna Kräks 
    men dom duschar ju, är nog abra håret de inte tvättar..

jag vill tänka så iaf, för den dagen jag får chansen med någon av dem så vill jag ju inet att de luktar
  • varfördåför

jag tror att de bara kommer att ha sina nya looks i början fr att det skall synas att det gått 15månader eller vad det är, men sedan blir de bmer likasig igen. (utom jax då, han kan ju inte ha peruk)

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-27 10:37:32 följande:
    jag tror att de bara kommer att ha sina nya looks i början fr att det skall synas att det gått 15månader eller vad det är, men sedan blir de bmer likasig igen. (utom jax då, han kan ju inte ha peruk)
    Jag hoppas så du har rätt annars måste jag nog stryka juice från min "to do -list"
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-27 10:43:52 följande:
    Jag hoppas så du har rätt annars måste jag nog stryka juice från min "to do -list"
    haha.. är dte så illa att det satt i mohaken
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-27 10:46:33 följande:
    haha.. är dte så illa att det satt i mohaken
    Jaa kände knappt igen honom när han låg på sjukhuset efter det att han blivit knivhuggen i fängelset. Och jag gillar honom i på bilderna i säsong 4 så det är nog så illa att det satt i håret.
    Känner mig väldigt väldigt ytlig nu
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-27 10:49:38 följande:
    Jaa kände knappt igen honom när han låg på sjukhuset efter det att han blivit knivhuggen i fängelset. Och jag gillar honom i på bilderna i säsong 4 så det är nog så illa att det satt i håret.
    Känner mig väldigt väldigt ytlig nu
    jag gillar honom ändå, men inte lika mycket såg en intervju med honom där han hade mohaken men inte tatueringarna på huvudet.. det kändes ockås fel
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-27 10:53:10 följande:
    jag gillar honom ändå, men inte lika mycket såg en intervju med honom där han hade mohaken men inte tatueringarna på huvudet.. det kändes ockås fel
    Tidigare i tråden postade någon troligtvis du . Bilder från "röda-mattan" på bland annat Juice och där var han otroligt snygg, han är riktigt snygg i vanliga kläder också. Men just håret förstör ska han ha hår i säsong 4 måste jag åka över till USA leta upp honom och raka honom i sömnen eller något
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-27 11:07:59 följande:
    Tidigare i tråden postade någon troligtvis du . Bilder från "röda-mattan" på bland annat Juice och där var han otroligt snygg, han är riktigt snygg i vanliga kläder också. Men just håret förstör ska han ha hår i säsong 4 måste jag åka över till USA leta upp honom och raka honom i sömnen eller något
    nää, detavr någon annan som postade den faktiskt.. typ alla andra har jag postat

hmm.. hoppas i hans sömn och inte din, annars kan han ju börja se väldigt rolig ut
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-27 11:07:59 följande:
    Men just håret förstör ska han ha hår i säsong 4 måste jag åka över till USA leta upp honom och raka honom i sömnen eller något
    Nej det kan du anlita mig till Cool
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 11:12:44 följande:
    Nej det kan du anlita mig till Cool
    ja, du ahr ne lång lista med dig på saker som måste ändras i serien.. haha.. kräv att få prata med kurt personligen