• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Busymommy

Hej!
    Jag har bara sett 3 säsonger, hur många finns det?

Vart kan man få tag på dem?

Nån som vet???

• varfördåför
    Busymommy skrev 2011-05-27 09:46:13 följande:

Hej!
    Jag har bara sett 3 säsonger, hur många finns det?

Vart kan man få tag på dem?

Nån som vet???

fjärde släpps nu i september så du har inte missat något ännu
  • Busymommy
    varfördåför skrev 2011-05-27 09:47:23 följande:
    fjärde släpps nu i september så du har inte missat något ännu

Ah tack! Lät som ni snackade om massa saker jag inte sett!

Härligt att det börjar snart igen.

• varfördåför
    Busymommy skrev 2011-05-27 09:59:08 följande:

Ah tack! Lät som ni snackade om massa saker jag inte sett!

Härligt att det börjar snart igen.

du har kanske inte tittat tillreckligt noga
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-27 09:38:48 följande:
    vadå?
    Kollade bilder från säsong 4 och herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad långt hår han skaffat sig. En trimmning tycker jag skulle passa bra nu.
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 10:03:16 följande:
    Kollade bilder från säsong 4 och herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad långt hår han skaffat sig. En trimmning tycker jag skulle passa bra nu.
    nää. jag tycker dte är helt ok men även han har lyckats med koststycket att ha världens skitigaste hår :-P och han har ju inte suttit inne dessutom så han har ju inte behövt vara rädd för att duscha som de andra (kan ju försklara varför jax har klippt sig, inte för att han brydde sig om sitt hår innan men)
  • varfördåför

jag fattade inet så mycket av de teckniska termerna, men det var spännande att se hur mycket skillnad de är på mc:arna, det tänker man inte på i serien, inte jag iaf.

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-27 10:06:12 följande:
    nää. jag tycker dte är helt ok men även han har lyckats med koststycket att ha världens skitigaste hår :-P och han har ju inte suttit inne dessutom så han har ju inte behövt vara rädd för att duscha som de andra (kan ju försklara varför jax har klippt sig, inte för att han brydde sig om sitt hår innan men)
    Haha, det har gått över min gräns. *raderar Opie och väljer Tig i andra tråden*
    Kurt Sutter måste ha tänkt att om man är med i en MC-klubb så är man automatiskt jävligt ohygienisk. Jag vill inte veta hur lång tid det går mellan skrevtvättarna Kräks 
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-27 10:03:16 följande:
    Ope hade ganska långt hår i slutet av 3e säsongen. Han hade de utsläppt i sista avsnittet så han såg ut som en seriemördare. Därför ska han ha tofs eller mössan på sig
  • varfördåför

om ni saknar serier och älskar jax så verkar undiclared vara gasnka rolig..