• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-27 22:03:32 följande:
    Jag var tvungen att kolla igenom bilderna igen....och Opie funkar fortfarande för mig^^

Är det så att det skulle behövas, så ställer jag gärna upp med en hårtvätt och ryggskrubb :D
    sådär nu har de lagt sig då blev det skift byte.. nu får du och jag taöver

klart att opie funkar ännu, han har ju inte skitigare hår än vad jax hade ändå, abra längre

happy är inte md i klubben han hör till någon systerklubb vist är det så, han är aldrig med och röstar?!
  • xXMaLoXx
    varfördåför skrev 2011-05-27 22:28:24 följande:
    sådär nu har de lagt sig då blev det skift byte.. nu får du och jag taöver

klart att opie funkar ännu, han har ju inte skitigare hår än vad jax hade ändå, abra längre

happy är inte md i klubben han hör till någon systerklubb vist är det så, han är aldrig med och röstar?!
    Haha, jamen precis. Han kör säkert med mössan sen iaf, så man slipper se det^^
    Hoppas vi kommer se den lååånga grundliga tvagningen sen.. *slurp*

Jag tror att det är så, men de vill väl ha in honom och den där andra killen? Han med skojiga namnet som Tig vägrar att rösta in^^
    www.hecate.se Theo 100111 <3
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-27 22:31:46 följande:
    Haha, jamen precis. Han kör säkert med mössan sen iaf, så man slipper se det^^
    Hoppas vi kommer se den lååånga grundliga tvagningen sen.. *slurp*

Jag tror att det är så, men de vill väl ha in honom och den där andra killen? Han med skojiga namnet som Tig vägrar att rösta in^^
    jo, han lär ju ha mössan (tror han har komplex för öronen).. ja, en stud i duschen med opie.. det skulle vara något det *suck*

först lånade dom som bara in happy för fulgöra, men han är ju som med mer och mer.. han stannade efter att de haft besök av alla klubbar, var dte till begravningen av halfsack eller? också stannade happy sedan.
  • xXMaLoXx
    varfördåför skrev 2011-05-27 22:35:59 följande:
    jo, han lär ju ha mössan (tror han har komplex för öronen).. ja, en stud i duschen med opie.. det skulle vara något det *suck*

först lånade dom som bara in happy för fulgöra, men han är ju som med mer och mer.. han stannade efter att de haft besök av alla klubbar, var dte till begravningen av halfsack eller? också stannade happy sedan.
    Haha....ja en stund i duschen, utan mössan då tack :P

Mjo...jag tror du har rätt. Faen...man måste nästan se alla säsonger rakt av innan nästa kommer :D
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-27 22:38:34 följande:
    Haha....ja en stund i duschen, utan mössan då tack :P

Mjo...jag tror du har rätt. Faen...man måste nästan se alla säsonger rakt av innan nästa kommer :D
    haha.. ja, inga kläder i duschen tack..

det är ju bara tre-fyra veckorsedan jag såg alla sesongerna, men nog blir det att se dem innan september så man har allt i färsktminne
  • xXMaLoXx
    varfördåför skrev 2011-05-27 22:40:58 följande:
    haha.. ja, inga kläder i duschen tack..

det är ju bara tre-fyra veckorsedan jag såg alla sesongerna, men nog blir det att se dem innan september så man har allt i färsktminne
    Även om mössan säkert skulle behöva en tvätt....haha

Ja, det är ju så man brukar göra. Så man är inne i det också så att säga :D
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-27 22:51:17 följande:
    Även om mössan säkert skulle behöva en tvätt....haha

Ja, det är ju så man brukar göra. Så man är inne i det också så att säga :D
    haha.. vi tvättar mössan i handfatet efteråt hihi

ja, snart blir det hary potter maraton inför sista delen av sista filmen
  • xXMaLoXx
    varfördåför skrev 2011-05-27 22:52:59 följande:
    haha.. vi tvättar mössan i handfatet efteråt hihi

ja, snart blir det hary potter maraton inför sista delen av sista filmen
    Haha, eller så kan han göra det själv^^

Ah, det är riktigt skoj att uppdatera sig när något nytt står inför dörren.
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-27 23:00:31 följande:
    Haha, eller så kan han göra det själv^^

Ah, det är riktigt skoj att uppdatera sig när något nytt står inför dörren.
    jasså kändes det inte som något romatiskt att göra tillsammans? annars gör jag som vanligt 40grader i maskin och sedan torktummlaren :-P blir alldeles lysande

passar nog på att tvätta lla hans kläder så han måste gå i kallingar jätte länge