• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 20:40:07 följande:
    Jomen visst är dom... men det tror jag om de allra flesta skådisar. Man glömmer så lätt att dom spelar en roll och att det är rollen som gör dom snygg. Privat är dom lönnfeta, asociala tråkmånsar utan humor som man inte skulle finna det minsta tändande.

Jag hoppas också att Happy får vara med mer! Var han inte från en sidoklubb till SAMCRO, men röstades in i huvudklubben i tredje säsongen? Kanske vi får se honom mer i s4!
    Och oftast så är det bara en film/serie i en viss roll som de är helt perfekt snygga/sexiga/underbara. Resten är bara skit... sexighetsmässigt vill säga. *ytligheten peakar*

Jo tror han kom från Las Vegas-hållet? Men jag kan ha heeeelt fel också haha. Men vilken röst! Fan det bara brummar om honom Hjärta 

Jag tycker nog Juice är den som är sig mest lik och inte helt förfallen privat. Så jag kanske måste välja honom... hmm. Men nej.  
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 20:44:14 följande:
    Och oftast så är det bara en film/serie i en viss roll som de är helt perfekt snygga/sexiga/underbara. Resten är bara skit... sexighetsmässigt vill säga. *ytligheten peakar*

Jo tror han kom från Las Vegas-hållet? Men jag kan ha heeeelt fel också haha. Men vilken röst! Fan det bara brummar om honom Hjärta 

Jag tycker nog Juice är den som är sig mest lik och inte helt förfallen privat. Så jag kanske måste välja honom... hmm. Men nej.  
    Juice tycks faktiskt ha stil privat också! Han var så fin på den där premiären då han hade grått och slips! Hjärta
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 20:47:56 följande:
    Juice tycks faktiskt ha stil privat också! Han var så fin på den där premiären då han hade grått och slips! Hjärta
    Ja eller hur. Men för att återgå till det ytliga så var det för jäkla renrakat på sidorna på huvudet då. Utan tauteringarna och utan liiiite stubb så ser det mer ut som en, ursäkta ordvalet, fittrakning. Foten i munnen Men hey, bättre än gubbmage!
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 20:51:25 följande:
    Ja eller hur. Men för att återgå till det ytliga så var det för jäkla renrakat på sidorna på huvudet då. Utan tauteringarna och utan liiiite stubb så ser det mer ut som en, ursäkta ordvalet, fittrakning. Foten i munnen Men hey, bättre än gubbmage!
    Helt klart bättre än gubbmage!
    Jag hade inget emot det Solig Must be love!
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 20:52:48 följande:
    Helt klart bättre än gubbmage!
    Jag hade inget emot det Solig Must be love!
    Och jag har slutat prata om Opie! Men det var efter jag såg bilderna från säsong 4 där han såg ut som ett vilddjur. Långt skitigt hår är ok till en viss gräns men.. bristningsgränsen är nådd. Jäkla Ope.

Förresten. Var är alla? 
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 20:57:17 följande:
    Och jag har slutat prata om Opie! Men det var efter jag såg bilderna från säsong 4 där han såg ut som ett vilddjur. Långt skitigt hår är ok till en viss gräns men.. bristningsgränsen är nådd. Jäkla Ope.

Förresten. Var är alla? 
    Jag har inte tittat på Opie på bilderna Tungan ute Men jo, det finns gränser för allt, även skitigt hår. Det är inte många fler än Aragorn som kan pull it off.

Jag tror alla andra har Liv. (Har hört talas om det där med liv, fast jag är inte säker på vad det handlar om... jag tror det är någonting lite farligt och ohälsosamt.)
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 20:59:01 följande:
    Jag har inte tittat på Opie på bilderna Tungan ute Men jo, det finns gränser för allt, även skitigt hår. Det är inte många fler än Aragorn som kan pull it off.

Jag tror alla andra har Liv. (Har hört talas om det där med liv, fast jag är inte säker på vad det handlar om... jag tror det är någonting lite farligt och ohälsosamt.)
    Ååh, gör inte det *varnar*. Kan inte riktigt sudda ut bilderna ur huvudet Förvånad 

Jag har också liv, fast på dagarna haha. Det är jävligt dyrt och man blir ganska slut i huvudet när man vart i det för länge. Och det är skitfarligt. Mitt liv gav mig skitmånga bristningar på magen t.ex. som aldrig kommer gå bort. Sånt får man ju inte i SoA-tråden Skål (Fast jag tycker om mitt liv ändå Flört)

Men du lär ju ha det skitfarligt i Finland.  
  • Goonie

Jag måste ursäkta mig och gå ifrån tråden. Det vankas ost och kex och öl i det riktiga livet Skål 
    Men vi ses ju säkert i morgon Cool Bye!

• Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 21:03:33 följande:
    Ååh, gör inte det *varnar*. Kan inte riktigt sudda ut bilderna ur huvudet Förvånad 

Jag har också liv, fast på dagarna haha. Det är jävligt dyrt och man blir ganska slut i huvudet när man vart i det för länge. Och det är skitfarligt. Mitt liv gav mig skitmånga bristningar på magen t.ex. som aldrig kommer gå bort. Sånt får man ju inte i SoA-tråden Skål (Fast jag tycker om mitt liv ändå Flört)

Men du lär ju ha det skitfarligt i Finland.  
    Jag har ett litet liv som inte är så spännande men som jag tycker om för det är bara mitt Hjärta
    Skitfarligt i Finland? Nja jag vet inte, vad menar du? Börjar bli för trött för att fatta...
    Goonie skrev 2011-05-27 21:08:42 följande:
    Jag måste ursäkta mig och gå ifrån tråden. Det vankas ost och kex och öl i det riktiga livet Skål 
    Men vi ses ju säkert i morgon Cool Bye!
    Jo jag måste lägga mig, ska upp halv sju imorgon till jobbet. Håh!
  • xXMaLoXx

Jag var tvungen att kolla igenom bilderna igen....och Opie funkar fortfarande för mig^^

Är det så att det skulle behövas, så ställer jag gärna upp med en hårtvätt och ryggskrubb :D

www.hecate.se Theo 100111 <3