• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-28 15:54:27 följande:
    En fråga, vi "bråkade" igår om missy. Jag har trott att det är hund men gubben är bestämd på att det är en katt. Tyvärr har han raderat avsnitten efter vi sett dem så vi kunde inte gå tillbaka och kolla. Det är alltså Tigs hund eller katt som gjorde honom osams med Kozik.
    It's a dog!
  • varfördåför

det avr en chefer tik va.. undrar vad som hände.. kozik kasnke körde över hunden med hojjen det lät lite osm att de hade henne tillsammans.. de kanske var tillsammans tig och kozik

• Passionsfrukt

Är tråden lite död eller är det folks låtsasliv som tvingar dem att leva i låtsasvärlden lite grann?
    Själv drog jag till en kompis igår kväll, såg Boondock Saints och fick henne förtjust också Demon
    Nu sitter jag här i halvregniga stan och ska snart tvätta, katterna springer runt som om dom hade eld i baken, lillkatten är dessutom lite löpig (ska sterilisera henne i juni) så hon är ganska påfrestande Skrattande

Hur är det med er idag?

• Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 08:40:30 följande:
    Är tråden lite död eller är det folks låtsasliv som tvingar dem att leva i låtsasvärlden lite grann?
    Själv drog jag till en kompis igår kväll, såg Boondock Saints och fick henne förtjust också Demon
    Nu sitter jag här i halvregniga stan och ska snart tvätta, katterna springer runt som om dom hade eld i baken, lillkatten är dessutom lite löpig (ska sterilisera henne i juni) så hon är ganska påfrestande Skrattande

Hur är det med er idag?
    Vi småstressar i låtsaslivet i en månad ungefär nu. Packar inför flytt som blir några veckor efter vi kommit hem från USA... och inför det planerar vi för resan och bröllop samt (idag) fraktar hit megastor bokhylle-tvskåps-konstruktion samt fraktar bort gammalt tv-skåp. Och städar lite. Och så är det mors dag! Så jag förväntar mig mest att sita på en pedistal och äta tårta... but it ain't gonna happen Skrikandes 
     Men JUST NU dricker jag kaffe Flört
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-29 10:11:01 följande:
    Vi småstressar i låtsaslivet i en månad ungefär nu. Packar inför flytt som blir några veckor efter vi kommit hem från USA... och inför det planerar vi för resan och bröllop samt (idag) fraktar hit megastor bokhylle-tvskåps-konstruktion samt fraktar bort gammalt tv-skåp. Och städar lite. Och så är det mors dag! Så jag förväntar mig mest att sita på en pedistal och äta tårta... but it ain't gonna happen Skrikandes 
     Men JUST NU dricker jag kaffe Flört
    Shit, ni har verkligen ett låtsasliv som tar mycket tid! Stressa lugnt... och packa rätt :)
    Morsdag? I Finland hade vi morsdag i början av maj... Skojigt att det är så olika. Tycker du verkligen borde sitta på piedestal, vad tråkig din familj är som inte fixat en sån åt dig!
    Jag dricker inte kaffe men däremot har jag en katt framför mig som slickar mig i pannan och vill att jag betäcker henne Förvånad
  • varfördåför

jag var i en angränsande stad heladegen igår och träffade ett gäng tjejer jag och idag blir det fotbollsmatch.. men i afton/kväll eller i morgopn är jag tillbaka

• Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 10:21:09 följande:
    Shit, ni har verkligen ett låtsasliv som tar mycket tid! Stressa lugnt... och packa rätt :)
    Morsdag? I Finland hade vi morsdag i början av maj... Skojigt att det är så olika. Tycker du verkligen borde sitta på piedestal, vad tråkig din familj är som inte fixat en sån åt dig!
    Jag dricker inte kaffe men däremot har jag en katt framför mig som slickar mig i pannan och vill att jag betäcker henne Förvånad
    Ring Tig han kan nog hjälpa dig med katten
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-29 12:08:08 följande:
    hahahahahaha...
  • Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-05-29 12:08:08 följande:
    IUUUUUUU :''D
    Fast i det här skedet är jag redo att ta emot all hjälp jag kan få.
    "Hey Tig, got a horny cat over here, you busy?"
    Eller så ringer man helt enkelt och frågar om han är intresserad utav lite pussy Flört