• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför

vist skall de g¨på tisdagar på fx? hmm.. måste kolla om det redan finns.. blir sent inatt isf, jag jobbar ju :-P

• trollkarl
    varfördåför skrev 2011-09-06 10:02:01 följande:
    vist skall de g¨på tisdagar på fx? hmm.. måste kolla om det redan finns.. blir sent inatt isf, jag jobbar ju :-P
    runt 8-9 imorgon bitti är den tillgänglig för att inte säga för mycket regelmässigt inom FL ;)
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-09-06 16:12:27 följande:
    runt 8-9 imorgon bitti är den tillgänglig för att inte säga för mycket regelmässigt inom FL ;)
    ok, låter bra
  • Passionsfrukt

Haha, noterade just en grej... hänger i True Blood-tråden också och den är startad 2010-01-05 och har 895 inlägg. Denhär tråden är startad 2011-05-21 och har 1474 inlägg. Vi har verkligen varit flitiga i denna tråd...

• HäckHäxan

Åhh imorgon smäller det!!!!! Jippie!!!!!

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-09-06 19:11:06 följande:
    Haha, noterade just en grej... hänger i True Blood-tråden också och den är startad 2010-01-05 och har 895 inlägg. Denhär tråden är startad 2011-05-21 och har 1474 inlägg. Vi har verkligen varit flitiga i denna tråd...
    Vi kan då konstatera att kriminella MC snubbar är roligare än blodsugande vampyrer
  • varfördåför

försökte övertala min man att det avr jätte viktigt att han ringde sin kompis och fixade så att jag hade första avsnittet i morgon, men jag tror inte tat han kommer att göra det undrar om jag är nog teknisk för att klara det själv.. ge mig tipps.. behöver inte text..

• HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-09-06 22:33:33 följande:
    försökte övertala min man att det avr jätte viktigt att han ringde sin kompis och fixade så att jag hade första avsnittet i morgon, men jag tror inte tat han kommer att göra det undrar om jag är nog teknisk för att klara det själv.. ge mig tipps.. behöver inte text..
    Jag suger på sånt där, men ja kan kolla med syrran imorgon på morran när var och hur och skicka det i ett PM till dig. Hon säger att det är busenkelt
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-09-06 22:43:30 följande:
    Jag suger på sånt där, men ja kan kolla med syrran imorgon på morran när var och hur och skicka det i ett PM till dig. Hon säger att det är busenkelt
    ja snälla gör det jag kan ju inte läsa här annars ni kommer ju att spoila :-P