• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • trollkarl

@ Kia

The shit just hit the fan and took the wrong turn Down highway hell!!

• LittleMissSunshine

Ja,, vad ska man säga. Det har ju varit värsta lineupen för att Clay ska dö, men nehep. Kanske sker det i säsong 5 ändå för så jäkla seglivad ska han väl inte va! 

Vad tyckte ni om slutet?? Jag vart inte beredd på att Tara skulle reagera så, men det kanske är bra =)

• LittleMissSunshine
    sasty skrev 2011-12-07 20:03:44 följande:
    Faktiskt ganska besviken.. Trodde mer!
    Jag har lite samma känsla. Hade räknat med ett mer rafflande slut. Men Sutter kanske kände att han inte kunde ge ett värdigt slut till hela kartell-historien och Clay-grejen på de avsnitt han hade i säsongen så han gör om dynamiken i klubben och fortsätter storyn nästa säsong istället. 
  • Linda1976

På ett vis är det ju skönt att det inte slutade suuuuperspännande, för nu blir inte uppehållet lika plågsamt ;-9

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Passionsfrukt

Hahaaa, nu har jag sett avsnittet, och jag sa ju att det kan bli så att Clay "dör" genom att han kastas ut ur klubben, fråntagen titel, hustru och pengar. Oj vad rätt jag hade för en gångs skull Skrattande
    Eller ja, utkastad ur klubben är han ju inte och han lär ju komma tillbaka with a vengeance.

Tänker att i slutet då alla var i kyrkan och tjejerna dök upp: kan vi utgå ifrån att de som inte var där då (typ Opie) inte är på "samma sida" längre med dem som faktiskt var där? Så tänkte jag nämligen genast. Och maktkampen mellan Gemma och Tara där! Samt att Gemma förstås såg sig själv och JT i Tara och Jax... ajaj...

Och Tigs min då han degraderades... får se vart hans lojalitet vänds... Fint dock att Chibs och min Juice-ponken uppgraderades. Och Happy!

Ja gud. Vad ska man göra i ett år nu då? Knarka ner sig och gå på stritan? Verkar ju inte finnas nåt bättre att göra direkt Flört

• varfördåför

de andra i klubben är ju aldrig i kyrkan, de är ju bara opie soms kall vara där, och jag tror att han kommer...

sutter gör vist bara sista avsnittet i alla säsonger det är någon anna som gör de andra avsnitten har jag hört..

jag tror inet att vi sett slutet av skinnjackan..

hoppas på mer lokala grejer i nästa säsong, men förmodiligen kommer det att bli lite krig med farsan till den där tjejen som tig kördeihjäl iaf..

tror att alla kommer fatta (även tig) att dte är bäst för klubben att ha chibs i en högre post nu då de MÅSTE sammarbeta med irländarna.

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-12-08 19:44:10 följande:
    jag tror inet att vi sett slutet av skinnjackan..
    Ja shit, vad sjutton var hans grej då han sabbade för han med Charming Heights? Han har helt klart en baktanke.

Jag typ skrattade ihjäl mig annars då CIA dök upp och man fick veta att dom jobbade med kartellen. Det kändes som om manusförfattarna suttit och runkat på skäggen och funderat över vad dom ska hitta på för att lösa hela skiten med Boktipset/Skinnjackan och kartellen och blaha, och sedan hittat på att "javisst ja! Regeringen arbetar med kartellen! Of course!" och sedan suttit sig och skrivit för brinnkära livet...
  • varfördåför

haha.. nu var jag tvungen att älska juice lite också