• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Fashionista1
    Mamma SL skrev 2012-04-20 20:51:14 följande:
    Jag med men jag börjar luta mer och mer åt Chibs, hur kan man motstå skotskan liksom. Tig är ju också ganska intressant men mer som ONS. Opie är alldeles för dyster tycker jag.
    Håller med! Chibs accent är jäkligt charmig , Tig är bara kinky hahahaha, som sagt Opie för dyster, Jax har lite av varje! Clay är så otroligt ful så honom behöver vi väl inte klämma in i någon diskussion?

En annan sak jag tänkte på var att Tara ständigt såg så allvarlig och bister ut , fast i säsong 4 så såg alla lite fräschare ut på något sätt....iallafall Gemma och Tara =)) botox kanske? =)) 
  • HäckHäxan
    Mamma SL skrev 2012-04-20 11:59:49 följande:
    Någon som följer Alcatraz? I avsnitt #10 "Sonny Burnett" är Theo Rossi med, hot as always...
    INte sett är den bra den serien?
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • Mamma SL
    HäxanSurtant skrev 2012-04-20 22:12:06 följande:
    INte sett är den bra den serien?
    Ja jag tycker det. Jag gillar när det går tillbaka i tiden och man får se hur det var där förr. Min man säger att jag borde kolla på History Channel istället, hihi.
  • HäckHäxan
    Mamma SL skrev 2012-04-20 22:30:27 följande:
    Ja jag tycker det. Jag gillar när det går tillbaka i tiden och man får se hur det var där förr. Min man säger att jag borde kolla på History Channel istället, hihi.
    Åhh sånt gillar jag med, när jag var ung (tonåring) så läste jag mycket historiska romaner bara därför
  • HäckHäxan

Men nu skall jag slå min bak i soffan, kolla på the mentalist ( lagom nedsövning på kvällskvisten) och äta anton bergs choklad ägg och mandel ägg, så kan de gå när man köper godis med glömmer ta fram det till själva påsken. Röjde i ena skafferiet idag och vips massor av godis Tyst Drömmer Glad

• Mamma SL

Nu har jag börjat kolla på The Shield, både "Kohn"(Jay Karnes) och "Kozik"(Kenny Johnsson) är med:)

• Fashionista1

Är den verkligen bra? Tyckte den verkade sådär när den gick på tv förr..

• Mamma SL
    Fashionista1 skrev 2012-04-22 16:14:56 följande:
    Är den verkligen bra? Tyckte den verkade sådär när den gick på tv förr..
    Den är helt okej, inte som SoA såklart men det går att titta på. Men man kanske kommer in i den efter ett tag.
  • Fashionista1

Oh längtar verkligen efter mer SoA! Är ganska glad att jag upptäckte serien sent så jag slipper vänta så fasligt länge =)) 

• Mamma SL

Är det någon grej Kurt Sutter har, att spela en skum gästroll i sina serier? Igår såg vi avsnitt fem av The Shield när han dök upp som en armenisk knarkhandlare som inte sa något annat än "läckra fötter" på armeniska på hela avsnittet. Så hittills har vi räknat ihop tre stycken skådisar från SoA i den serien, nu väntar jag bara på att någon av de heta ska kommaSkrattande (okej, Kozik duger, men Kohn är ju bara blää, och Sutter är som sagt skum)