• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför

måste se första säsongen igen

nepp... kan inte stava... sorry!
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-12-08 20:03:09 följande:
    Ja shit, vad sjutton var hans grej då han sabbade för han med Charming Heights? Han har helt klart en baktanke.

Jag typ skrattade ihjäl mig annars då CIA dök upp och man fick veta att dom jobbade med kartellen. Det kändes som om manusförfattarna suttit och runkat på skäggen och funderat över vad dom ska hitta på för att lösa hela skiten med Boktipset/Skinnjackan och kartellen och blaha, och sedan hittat på att "javisst ja! Regeringen arbetar med kartellen! Of course!" och sedan suttit sig och skrivit för brinnkära livet...
    CIA jobbar ihop med kartellen och får honom sparkad (från RICO iaf.) Borgmästaren skaffar finansiärer i porrbranschen som tillverkar pedifil-dockan.
    Jag fick känslan av att han tröttnade på all skit bakom den fina fasaden så att säga.
  • Kia o busan

Började leta efter en scen i säsong 2 och det slutade med att nu har jag snart sett hela säsongen och helt glömt bort vad jag ville se. ........... men jag har ju sett mycke bra

mina älskade barn Leia-05 0ch Rasmus-09
  • Passionsfrukt
    Mammas Havanna skrev 2012-01-04 05:16:05 följande:
    Ingen som vet nått om nästa säsong??
    Börjar i september antar jag, går säkert att hitta intervjuer och saker om man googlar men jag är inte så brydd Glad Föredrar att se the real deal när det är dags för det istället för att nio månader på förhand höra folk prata om det. Antar dessutom att de börjar göra reklam på allvar först i sommar eller så...
  • aidj
    Mammas Havanna skrev 2012-02-08 03:37:38 följande:
    Enligt deras Facebook sida är det bestämt att det ska iallafall bli två säsonger till :)
    oj, låter bra   hoppas bara de kan hålla samma standard
    *suck*