• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    aidj skrev 2012-03-06 09:52:00 följande:
    jag såg conan the barbarian i hälgen.. uppenbarligen är clay i AoA pappa till chal drogo i GoT
    Jo det är han, han gör sig väldigt bra som Conans pappa! Perlman gör överlag badass-roller grymt bra.
  • aidj
    Passionsfrukt skrev 2012-03-06 20:17:31 följande:
    Jo det är han, han gör sig väldigt bra som Conans pappa! Perlman gör överlag badass-roller grymt bra.
    Dock var han ju lite god i denna rollen, godare än i SoA iaf... Aldrig hade han dött för Jax med flytande metall över huvudet ;-P

Men det är lite kul att Conan mins detta smärtsamma straff och använder det mot sin svåger i GoT
    *suck*
  • Mamma SL

Någon som följer Alcatraz? I avsnitt #10 "Sonny Burnett" är Theo Rossi med, hot as always...

• Linda1976
    Mamma SL skrev 2012-04-20 11:59:49 följande:
    Någon som följer Alcatraz? I avsnitt #10 "Sonny Burnett" är Theo Rossi med, hot as always...

japp, sett hela säsong 1 !
    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Mamma SL
    Linda1976 skrev 2012-04-20 15:25:39 följande:
    japp, sett hela säsong 1 !
    Bra serie faktiskt, hoppas bara att det inte spårar ur som Lost gjorde. 

Är det någon som har sett The Shield förresten? Det är ju Kurt Sutter som skrivit manuset så kanske man kan sysselsätta sig med de sju säsongerna i väntan på september och nästa säsong av Sons...
  • Fashionista1

Åh , längtar också till säsong 5 av SoA, upptäckte serien sist av alla på jorden, men slukade säsong 1-4 på  en vecka =)) vilket jag ångrar bittert idag, borde ha dragit ut på det så jag fick njuta längre. 

• Passionsfrukt
    Mamma SL skrev 2012-04-20 11:59:49 följande:
    Är han? Oj gud... jag fick ju världens crush på honom i senaste säsongen. Totalsvängde från Chibs till Juice. Kan man se bara ett avsnitt av Alcatraz och ändå fatta?
  • Mamma SL
    Passionsfrukt skrev 2012-04-20 16:44:29 följande:
    Är han? Oj gud... jag fick ju världens crush på honom i senaste säsongen. Totalsvängde från Chibs till Juice. Kan man se bara ett avsnitt av Alcatraz och ändå fatta?
    Ja det kan man, det är ju sammanfattning i början av avsnitten. 
  • Fashionista1
    Passionsfrukt skrev 2012-04-20 16:44:29 följande:
    Är nog småkär i Jax jag, helt otippat kan man tycka,inte alls min typ i verkligheten...hehehe
  • Mamma SL
    Fashionista1 skrev 2012-04-20 20:09:42 följande:
    Är nog småkär i Jax jag, helt otippat kan man tycka,inte alls min typ i verkligheten...hehehe
    Jag med men jag börjar luta mer och mer åt Chibs, hur kan man motstå skotskan liksom. Tig är ju också ganska intressant men mer som ONS. Opie är alldeles för dyster tycker jag.